  • Data: 2009-12-17 22:31:52
    Temat: Re: Alior & zmiany na gorsze
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hge5vv$16g0$...@o...icpnet.pl...

    > co więcej: nawet te 5pln/mc nadal nie jest najdrożej. jest od diabła kont
    > i banków droższych o mniejszej funkcjonalności, albo droższych i
    > niewykorzystywanych przez nowaka/kowalskiego (tylko wpływa wypłata, a ów
    > ją wyjmuje ze ściany z własnego bankomatu, i to najczęściej przy własnym
    > oddziale).

    To prawda, ludzie nie zwracają na takie rzeczy uwagi. Ostatnio tak się
    złożyło, że rozmawiałem z panią sprzątaczką o bankach. No i przy okazji
    wyszło, że ma ror w Millennium - jedna z najdroższych ofert na rynku do tego
    jakąś kartę kredytową z limitem typu 2000 zł, za którą płaci bo nie wyrabia
    limitów zwalniających. Zgroza. :) Gdyby wszyscy mieli takie podejście nadal
    mielibyśmy przelewy po 2 zł. we wszystkich bankach.