  • Data: 2009-12-18 09:33:24
    Temat: Re: Alior & zmiany na gorsze
    Od: Krzysiek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Gru, 09:26, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > a dlaczego w przypadku 1. nie miałby wypłacać ileś tam razy w miesiącu?
    > pokazałem tylko powiązanie opłaty za konto/kartę z oprocentowaniem konta
    >
    > IMHO nie ma znaczenia czy ktoś wypłaca 10x czy 2x, możesz mieć kartę za
    > 0 zł i codziennie wypłacać po 50 zł, w różnych bankomatach...
    Pewnie, że można ale dlatego pisałem o różnych przypadkach.
    Niektórzy wypłacają raz w miesiącu. Czyli właściwie mogliby się obejść
    bez karty płatniczej i wypłacać w oddziale.

    Co do wypłacania codziennie po 50zł w różnych bankomatach to chyba nie
    ma wielu takich ofert...jesli mówiąc "różne" mamy na myśli wszystkie.
    IMHJO jeśli ktoś wypłaca bardzo czesto małe kwoty i się sporo
    przemieszcza (nie tylko codziennie tą samą trasą do pracy i powrót) to
    można to w miarę skutecznie robić jedynie mając wypłaty ze wszystkich
    bankomatów gratis.