  • Data: 2009-12-18 07:47:44
    Temat: Re: Alior & zmiany na gorsze
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tym niemniej jakąś kwotę muszę mieć zawsze do natychmiastowej
    > dyspozycji, więc lepiej jak jest oprocentowana (zrównoważy to opłatę za
    > kartę).

    Ale gdzie logika:
    1. masz bank, w ktorym za kartę 0 zł i oprocentowanie ror 0% - nie
    placisz i nic od banku (odsetki) nie dostajesz (pomijam fakt, ze mozna
    kase przelac na KO i cos na tym zarobic),
    2. inny bank - placisz x zl za konto/karte ale konto jest oprocentowane
    i aby zrownowazyc oplaty musisz iles tam trzymac - też wychodzisz na
    zero jeżeli gdzieś po drodze państwo nasze nie pobierze podatku

    > Od biedy to mógłbym spokojnie żyć na Euronetach. W Warszawie one są
    > wszędzie.

    a ja ich nie lubię, wolę "egzotyczne" bankomaty np. KB, które wydają 20
    zł ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS