  • 1. Data: 2009-04-10 13:35:13
    Temat: Alior - przeniesienie KK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dzisiaj u źródła tj. w Alior Bank dowiedziałem się, że aby przenieść
    kartę z innego banku muszę przedstawić (kumulatywnie) :

    1. Dwa dokumenty tożsamości,
    2. Potwierdzenie uregulowanego wojska (przecież już poboru nie ma),
    3. Zaświadczenie o zarobkach,
    4. 6 (słownie sześć!) wyciągów z przenoszonej KK,
    5. 6 (pół roczną!) historię wpływów na rachunek w innym banku.

    To wszystko dla osoby zatrudnionej o pracę na czas nieokreślony. Ciekawe
    co przedstawiają ludzie prowadzący DG :)

    Przypominam, że chodzi o kartę kredytową z limitem w sumie kilkanaście
    tyś PLN (dla mniejszego nic się nie zmienia), a nie o kredyt hipoteczny
    na kilkaset tysięcy PLN

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-04-10 13:45:01
    Temat: Re: Alior - przeniesienie KK
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 15:35:13 +0200, Mithos napisał(a):

    > Przypominam, że chodzi o kartę kredytową z limitem w sumie kilkanaście
    > tyś PLN (dla mniejszego nic się nie zmienia), a nie o kredyt hipoteczny
    > na kilkaset tysięcy PLN

    A spytałeś czy zaświadczenie o niekaralności też donieść? Jajcarze :).

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-04-10 13:51:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Robert Kois pisze:
    > A spytałeś czy zaświadczenie o niekaralności też donieść? Jajcarze :).

    Myślę, że znacznie łatwiej jest uzyskać nową kartę (absurdalne IMO) niż
    przenieść dotychczasową.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-04-10 13:55:26
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 15:51:27 +0200, Mithos napisał(a):

    > Myślę, że znacznie łatwiej jest uzyskać nową kartę (absurdalne IMO) niż
    > przenieść dotychczasową.

    Skoro i tak musisz zaświadczenie o zarobkach dostarczyć. Tak BTW to po co
    im 2 dokumenty tożsamości? Ciekawe co robią gdy klient ma tylko jeden
    dokument (w sumie obowiązkowy jest tylko DO).

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2009-04-10 14:26:12
    Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl>

    Mithos wrote:
> [...]
    >
    > To wszystko dla osoby zatrudnionej o pracę na czas nieokreślony. Ciekawe
    > co przedstawiają ludzie prowadzący DG :)

    A mnie ciekawi jakie maja statystyki sprzedazy kart obecnie :D

    > Przypominam, że chodzi o kartę kredytową z limitem w sumie kilkanaście
    > tyś PLN (dla mniejszego nic się nie zmienia), a nie o kredyt hipoteczny
    > na kilkaset tysięcy PLN

    O dziwo to przy KH wymagania sa czasem mniejsze, bo zabezpieczeniem jest
    glownie mieszkanie.

  • 6. Data: 2009-04-10 14:59:40
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Mithos pisze:
> [...]
    >
    > To wszystko dla osoby zatrudnionej o pracę na czas nieokreślony. Ciekawe
    > co przedstawiają ludzie prowadzący DG :)

    1. oświadczenie o dochodach
    2. 3 (słownie trzy!) wyciągów z przenoszonej KK,
    3. 6 (pół roczną!) historię wpływów na rachunek w innym banku.
    4. prowadzenie DG min 1 rok.

    O więcej nie wiem, bo w ciągu ostatnich 6 miesięcy miałem dziurę w przychodach,
    możliwe, że okazałoby się że
    trzeba więcej kwitów.
    Dobrze, że nie chcieli potwierdzenia z zusu czy pitu miesięcznego

    Przeniesienie karty tym się różni od wniosku o nową, że nie jest przeprowadzana pełna
    procedura skoringowa,
    przypuszczam, że chodzi o weryfikację w bik

  • 7. Data: 2009-04-10 20:49:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 15:35:13 +0200, Mithos napisał(a):

    > Przypominam, że chodzi o kartę kredytową z limitem w sumie kilkanaście
    > tyś PLN (dla mniejszego nic się nie zmienia),

    Do 10 tys. też takie obstrukcje czynią? Cyrk -- w każdym oddziale inaczej.

    --
    pozdrawiam, Olgierd | http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2009-04-10 21:00:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > Do 10 tys. też takie obstrukcje czynią? Cyrk -- w każdym oddziale inaczej.

    Przy przenoszeniu jak najbardziej.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-04-10 21:07:39
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    Mithos wrote:
> [...]
    >
    > To wszystko dla osoby zatrudnionej o pracę na czas nieokreślony. Ciekawe
    > co przedstawiają ludzie prowadzący DG :)

    to jest przecież wyższa kultura bankowości czy jak oni sie tam reklamuja ;)

  • 10. Data: 2009-04-10 22:08:58
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    ruf10 <r...@n...pl> wrote:

> [...]
    > 4. prowadzenie DG min 1 rok.
    >
    > Dobrze, że nie chcieli potwierdzenia z zusu czy pitu miesięcznego

    U mnie przy przenoszeniu chcieli pit za zeszly rok i zaświadczenia
    o niezaleganiu z us i zus - juz o tym pisalem tu w grudniu.
    Za to nie chceli zadnej historii wplywow.

    Widać, że każdy oddział inaczej. Albo im się zmieniło.

    a.