  • 11. Data: 2009-06-17 18:12:05
    Temat: Re: Alior podwyższa oprocentowanie lokaty nocnej z 6,5% na 8% :)
    Od: Peet <w...@a...com>

    plusz wrote:

    > hm.. jakie 4% ?
    > o ile dobrze czytam, to tylko połowa środków z konta idzie na lokatę
    > nocną
    > a więc wyjdzie 2%

    Połowa z 8.

  • 12. Data: 2009-06-17 18:18:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    Multi się psi dramatycznie - oto Visa AQ - 0 zł za wydanie oraz
    oprocentowanie 11,90% przez pół roku- to ostatnia oferta.

    Zawsze mozna skorzystac z...
    Przenieś swoją dotychczasową kartę kredytową do MultiBanku do 31.12.2009r. i
    skorzystaj z promocji "Zmiana karty".

    Twój limit może być nawet o 20% większy od obecnego a oprocentowanie karty
    wyniesie tylko 9,90% przez 12 miesięcy od daty wydania karty.

    MK

  • 13. Data: 2009-06-17 19:22:20
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    r...@k...pl wrote:

> [...]
    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=87,Oprocentowanie-
    lokaty-nocnej-podwyzszone-do-8-procent

    > To cały 4%. Minus belka. Co za atrakcja :).

    atrakcja limitowana :)

    "Oprocentowanie na poziomie 8% gwarantowane jest przez 3 miesiące,
    czyli do 17 września 2009 r."

  • 14. Data: 2009-06-17 19:32:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Twój limit może być nawet o 20% większy od obecnego a oprocentowanie
    > karty wyniesie tylko 9,90% przez 12 miesięcy od daty wydania karty.

    No i co w tym fajnego dla kogoś kto się na KK nie zadłuża ? Nadal z
    takiej karty nic nie mamy. Jest to jakaś opcja dla kogoś kto chce sobie
    rollować zadłużenie, obecnie można mieć w ten sposób cały czas kredyt na
    karcie oprocentowany na ok 10% (przenosząc się między różnymi bankami).
    Ale dla mnie to żadna alternatywa, bo karty Multi nadal nic nie mają.

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2009-06-17 19:33:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Paweł pisze:
    > atrakcja limitowana :)
    > "Oprocentowanie na poziomie 8% gwarantowane jest przez 3 miesiące,
    > czyli do 17 września 2009 r."

    Przy obecnych atrakcjach na rynkach finansowych to i tak dobrze, że jest
    jakakolwiek gwarancja stałego oprocentowania.

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2009-06-17 20:52:07
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Cze, 20:18, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Twój limit może być nawet o 20% większy od obecnego a oprocentowanie karty
    > wyniesie tylko 9,90% przez 12 miesięcy od daty wydania karty.

    Właśnie dlatego napisałem, że się psi. Oferta dla obcych lepsza niż
    dla swoich...To już chyba tradycja BRE. Z dozywotnio za darmo kartą
    mBanku było podobnie.

  • 17. Data: 2009-06-17 21:01:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Właśnie dlatego napisałem, że się psi. Oferta dla obcych lepsza niż
    > dla swoich...To już chyba tradycja BRE. Z dozywotnio za darmo kartą
    > mBanku było podobnie.

    Dokładnie. Sprawdzony klient, który ma konto kilka lat, regularne
    wpływy, kilka produktów jest traktowany gorzej niż obcy, z ulicy.

    Tak samo jak u operatorów komórkowych - tyle, że od takiego operatora
    należy wymagać IMO znacznie mniej, bo to zupełnie inna relacja.

    Ja tam Multi zamykam. Najwyżej jak kiedyś pojawi się u nich super oferta
    to się tam znowu przeprowadzę (w co wątpię).
    ROR na 0% + słabe KK + płatna debetówka to jest oferta zrobiona
    przeciwko mnie, a tak niestety wygląda obecnie Multibank.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2009-06-17 21:47:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Peet" h1b95c$1n9$...@n...vectranet.pl

    > Połowa z 8.

    Plus 0.1 za to, co nie wpływa do nocnika. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2009-06-18 06:00:26
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Thomas pisze:
    > Dosłownie jeszcze gorący news:
    >
    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=87,Oprocentowanie-l
    okaty-nocnej-podwyzszone-do-8-procent

    Podzruci ktoś jakiś link do kalkulatora pokazującego, do jakiej kwot nie
    ma Belki?

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl