  • 1. Data: 2008-11-21 19:02:56
    Temat: Alior nie wie o istnieniu dochodów z DG
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Zadzwoniłem dziś do Aliora by się dowiedzieć jakie dokumenty mam
    przedstawić by uzyskać KK, jeśli mam 2 źródła dochodu - umowę o pracę i
    prywatną firmę. Najpierw dowiedziałam się, że mam przedstawić
    zaświadczenie o zarobkach. Odrzekłem, że oczywiście, ale jak mam
    udokumentować drugie źródło dochodu? Konsultant odparł, że karty wydają
    na podstawie zaświadczenia o zarobkach. Ja na to, że większość moich
    dochodów czerpię z mojej firmy. Konsultant na to, że mogę dostać kartę
    "na firmę". Ja na to, że nie chcę karty "na firmę" tylko "na mnie", a
    źródłami mojego dochodu są umowa o pracę i prywatna działalność. On na
    to, że w takim razie mam dostarczyć zaświadczenie o zarobkach (hm.. deja
    vu?). No to ja się pytam jak mam zaświadczyć o zarobkach we własnej
    firmie? On - że jak mam firmę, to mogę dostać kartę firmową, a nie
    prywatną (ponownie deja vu?). Na to ja - że chcę prywatną. Na to on - że
    chcą zaświadczenie o zarobkach. I tak w koło Macieju...

    Argumentacja, że jeśli przedstawię tylko jedno źródło dochodu, to
    automatycznie zmniejszę swoją zdolność kredytową nie pomogła... Albo
    karta "prywatna" albo karta "firmowa" i już.

    Hehe, bankowość wyższej klasy... :-)

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2008-11-21 19:10:37
    Temat: Re: Alior nie wie o istnieniu dochodów z DG
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
    > udokumentować drugie źródło dochodu? Konsultant odparł, że karty wydają
    > na podstawie zaświadczenia o zarobkach. Ja na to, że większość moich

    Mi powiedzial, że PIT za zeszły rok, wydruki z KPiR za ostatnie
    3 miesiace, a do tego zaświadczenie o niezaleganiu z US i ZUS.

    a.

  • 3. Data: 2008-11-21 19:31:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 21 Nov 2008 20:02:56 +0100, w <492705e0$0$29434$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(-a):

    > karta "prywatna" albo karta "firmowa" i już.

    Cóż to znaczy "KK firmowa"? Że na kogo niby ona będzie?

  • 4. Data: 2008-11-21 19:45:06
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    r...@k...pl wrote:

    > Cóż to znaczy "KK firmowa"? Że na kogo niby ona będzie?

    No zapewne chodziło o ich kartę MC Business... :-)

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2008-11-21 20:31:50
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> wrote in message
> [...]
    > automatycznie zmniejszę swoją zdolność kredytową nie pomogła... Albo
    > karta "prywatna" albo karta "firmowa" i już.

    No co, to do banku masz pretensje, że nie pasujesz do standardu? Bądź
    przeciętny - indywidualizm jest wrogiem narodu ;)
    k.

  • 6. Data: 2008-11-22 11:52:44
    Od: "MisiekK" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ... a do tego zaświadczenie o niezaleganiu z US

    Chyba za zeszły rok? większośc banków już tego nie wymaga bo można płacić
    podatek np kwartalnie więc to
    zaświadczenie jest o D... rozbić. Tak samo jak potwierdzanie złożenia PIT w
    US czy zaświadczenie o dochodzie -
    przy możłiwości złożenia dowolnego PIT i korekcie w ciągu 5 lat jakie toma
    znaczenie?

    --
    -------------
    MisiekK

  • 7. Data: 2008-11-22 11:52:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MisiekK pisze:
> [...]
    > US czy zaświadczenie o dochodzie -
    > przy możłiwości złożenia dowolnego PIT i korekcie w ciągu 5 lat jakie toma

    To już nie chodzi o to, że pit można płacić kwartalnie, tylko że nie
    składa się deklaracji pit-5. Tym samym w ciągu roku US nie wie, czy
    wpłacane zaliczki są w poprawnej wysokości, a tym samym, czy podatnik
    nie zalega z tym podatkiem.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2008-11-24 11:56:15
    Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > No co, to do banku masz pretensje, że nie pasujesz do standardu? Bądź
    > przeciętny - indywidualizm jest wrogiem narodu ;)

    Argumentując to w ten sposób nasuwa się konsensus taki, że Alior jest
    indywidualnością :)

    Artur

  • 9. Data: 2008-11-24 18:29:10
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ> wrote in message

    > Argumentując to w ten sposób nasuwa się konsensus taki, że Alior jest
    > indywidualnością :)

    No czy Alior jest tak niebezpieczny, nie wiem. W każdym razie tytuł
    następnego postu na grupie coś sugeruje...

    k.

  • 10. Data: 2008-12-04 09:38:16
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No tak, ale musiałbys podatek dochodowy zapłacić w dacie tego złozonego dowolnego
    PIT-a.

    -----