  • 1. Data: 2013-04-06 21:13:43
    Temat: Alior - konto rozsadne - kolejny Moneyback - 5% spozywcze
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    No to mamy kolejny cashback/moneyback na rynku.
    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kont
    a_osobiste/konto_rozsadne

    Cos a la Millennijne Konto dobre - tylko na gorszych Warunkach.
    - Zwrot 5% za zakupy spozywcze - sklepy/supermarkety/hipermarkety
    - wylaczone sklepy internetowe
    - Limit 50zl miesiecznie i 400zl rocznie
    - Warunek - wplyw na konto wynagrodzenia/emerytury/stypendium
    - brak wpływu - oznacza 4zl/karte miesiecnzie + 8zl/konto miesienie i
    brak moneybacku (wplyw powoduje nienaliczenia tych oplat)

    Warunki slabe.
    Dla porownania Dobre Konto z Millenium - duzo latwiej osiagnac maks
    kwote zwrotu:
    - wplyw min 1000zl (nie musi byc pensja), 1 transakcja bezgotowkowa -
    brak spelnienia to 7zl/oplaty za konto
    - limit 50zl/miesiac, 600zl/rok (12*50)
    - Zwrot 3% za spozywke/apteki/paliwo - ale z dziwnym warunkiem ze
    naliczaja za pełne setki (transakcje <100zl nie daja MB/CB)
    - Dzialaja wyplaty przy transakcjach (Cashbacki), przez co latwiej
    spelnic warunek zeby wysokosc transakcji byla odpowiednia
    - o ile wiem dzialaja sklepy internetowe (ktos pisal na grupie)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 2. Data: 2013-04-06 21:20:32
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-04-06 21:13, darnok wrote:
> [...]
    > - brak wpływu - oznacza 4zl/karte miesiecnzie + 8zl/konto miesienie i
    > brak moneybacku (wplyw powoduje nienaliczenia tych oplat)

    Jeszcze uzupelnienie, bo mi uknelo - co miesiac niezaleznie od wplywow
    pobierana jest oplata 5zl/miesiecznie za karte - brak mozliwosci jej
    unikniecia. To tym bardziej pogarsza warunki oferty.

  • 3. Data: 2013-04-07 06:15:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "darnok" kjpshh$vk7$...@n...news.atman.pl

    > Jeszcze uzupelnienie, bo mi uknelo - co miesiac niezaleznie od wplywow pobierana
    jest oplata 5zl/miesiecznie za karte - brak
    > mozliwosci jej unikniecia. To tym bardziej pogarsza warunki oferty.

    Niczego nie pogarsza. ;) Raczej czyni tę ofertę nieistniejącą.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-04-07 07:23:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 06 Apr 2013 21:13:43 +0200, darnok napisał(a):

    > No to mamy kolejny cashback/moneyback na rynku.
    > http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kont
    a_osobiste/
    konto_rozsadne

    Powoli przestaję rozumieć ich logikę: w zasadzie Alior i synek to już to
    samo tylko z innym www i synek jeszcze tańszy. Nie mogą się zdecydować
    czy jak?

    Co do samego konta to raczej rewelacji nie ma i w zasadzie to mniej
    więcej kopia tego do czego doszli w synku. Można więc przypuszczać, że
    synek to taki poligon/lab dla taty?

    Jeżeli chodzi o zakupy spożywcze to kk impresja i 5% w pawle i gawle
    wychodzi w moim przypadku zdecydowanie najtaniej bo 0 zł a jedyna
    formalność to limit na kk do wyrobienia, który i tak pewnie dałoby się
    negocjować w razie niewyrobienia ;)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2013-04-07 08:06:46
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 05:23:49 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Powoli przestaję rozumieć ich logikę

    A była tam kiedyś jakaś? :)

    > Co do samego konta to raczej rewelacji nie ma i w zasadzie to mniej
    > więcej kopia tego do czego doszli w synku.

    No, AS za spożywkę płacił tylko, gdy była kupiona przez internet - a jednak
    częściej jedzenie kupuje się tradycyjnie.
    Konto złe nie jest, tyle że po ośmiu miesiącach do zamknięcia i otwarcia na
    drugie z małżonków, jeśli oferta będzie jeszcze istnieć. Dobre pozostaje
    więc do aptek, no i spożywczaki po przekroczeniu 1000 miesięcznie w
    Aliorze.

> [...]
    > wychodzi w moim przypadku zdecydowanie najtaniej bo 0 zł a jedyna
    > formalność to limit na kk do wyrobienia, który i tak pewnie dałoby się

    Bez problemu - problem to raczej pozbycie się karty Mille, konsultanci
    twardzi są. ;)

    AK

  • 6. Data: 2013-04-07 15:39:27
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Jak wyglada procedura przeksztalcenia zwyklego konta na to z MB?
    Czy w ogole przewiduja taka operacje, czy trzeba otwierac nowy rachunek?

  • 7. Data: 2013-04-07 16:12:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" kjqvt5$5lg$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > 0 zł a jedyna formalność to limit na kk do wyrobienia, który
    > i tak pewnie dałoby się negocjować w razie niewyrobienia ;)

    W razie niewyrobienia wypowiadasz na czas (nie wiem, czy 40, czy
    50 dni przed końce umowy) i masz kk na olejny rok za free, a jeśli
    przegapisz czas wypowiedzenia, Mille może zadzwonić do Ciebie
    i zaproponować Ci pożyczkę z karty, którą wyrobisz ów limit.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-04-07 18:59:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 1umhhgz75u6ya$....@4...net

    > No, AS za spożywkę płacił tylko, gdy była kupiona przez
    > internet - a jednak częściej jedzenie kupuje się tradycyjnie.

    Ja bym wolał, aby mi mleko dostarczali do mieszkania.
    Co innego ubrania czy obuwie -- tego raczej via net
    nie można kupować.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-04-07 19:13:34
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 18:59:40 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Ja bym wolał, aby mi mleko dostarczali do mieszkania.

    To jest do zrobienia - teść mi dostarcza. Tylko nijak nie chce przyjmować
    kart.

    > Co innego ubrania czy obuwie -- tego raczej via net
    > nie można kupować.

    Takie np. Zalando twierdzi coś innego. :)

    AK

  • 10. Data: 2013-04-07 20:09:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 130p6yzcsw0g2$....@4...net

    > To jest do zrobienia - teść mi dostarcza.
    > Tylko nijak nie chce przyjmować kart.

    Nie mam teścia. ;)

    > Takie np. Zalando twierdzi coś innego. :)

    Nie stać mnie na takie ubrania. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'