  • 1. Data: 2014-04-08 23:37:52
    Temat: Alior kantor - czy potrzebuję karty?
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Witam,

    Założyłem konto w Alior Kantor i teraz zastanawiam się,
    czy potrzebuję karty do konta aby wypłacać waluty obce w oddziale banku.

  • 2. Data: 2014-04-09 06:11:37
    Temat: Re: Alior kantor - czy potrzebuję karty?
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-04-08 23:37, Piotr Hołda pisze:
    > Witam,
    >
    > Założyłem konto w Alior Kantor i teraz zastanawiam się,
    > czy potrzebuję karty do konta aby wypłacać waluty obce w oddziale banku.

    Nie potrzebujesz. USD, EUR i funty wypłacasz w kasie banku bez karty.
    Innych się nie da. I nie każda placówka obsługuje kantor.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-04-09 06:54:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 08.04.2014 23:37, Piotr Hołda pisze:
    > Witam,
    >
    > Założyłem konto w Alior Kantor i teraz zastanawiam się,
    > czy potrzebuję karty do konta aby wypłacać waluty obce w oddziale banku.

    Nie i chyba w żadnym banku nie potrzeba karty do wypłaty pieniędzy ze
    swojego konta, raczej będzie potrzebny dowód osobisty. Karta może się
    przydać na wyjazdach, bo jedna wypłata w miesiącu jest gratis a jedna
    transakcja kartą czyni ją całkowicie darmową.

    Xenocide