  • 1. Data: 2011-02-13 23:29:22
    Temat: Alior i kapitalizacja dzienna + pytanie o przelew na oszczędnościowe
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Nikt chyba nie odnotował faktu, że od początku lutego w Aliorze
    wprowadzono kapitalizację dzienną na kontach oszczędnościowych w PLN i
    walutowych. Półgroszówkowicze mogą dostać 2x3,25%, a liczba KO chyba
    jest nieograniczona.

    Mam również pytanie: czy Alior przyjmie przelew zewnętrzny na konto
    oszczędnościowe, czy odbije?

  • 2. Data: 2011-02-13 23:36:32
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "XYZ" <j...@m...bin> wrote in message news:ij9pgk$uoj$1@news.onet.pl...
> [...]
    > nieograniczona.
    >
    > Mam również pytanie: czy Alior przyjmie przelew zewnętrzny na konto

    Byl post z 9-02.
    Co sie tyczy ilosci to chyba sa ograniczenia jak z biezacymi?
    A dlaczego mialby odbic przelew?, Jaki bank odbija przelewy przychodzace na
    konta oszczednosciowe?

  • 3. Data: 2011-02-13 23:57:43
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 14.02.2011 00:36, Krzysztof wrote:

    > Byl post z 9-02.
    Racja, zapomniałem.

    > Co sie tyczy ilosci to chyba sa ograniczenia jak z biezacymi?
    > A dlaczego mialby odbic przelew?, Jaki bank odbija przelewy przychodzace
    > na konta oszczednosciowe?
    Jakieś odbijały, teraz sobie nie przypominam. Możliwe, że mBank na początku.

  • 4. Data: 2011-02-14 06:57:18
    Od: luc <b...@g...net>

    On 14 Lut, 00:57, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > Racja, zapomniałem.

    > Jakieś odbijały, teraz sobie nie przypominam. Możliwe, że mBank na początku.

    Multibank ma tak dla konta oszczędnościowego.

    pzdrwm
    luc

  • 5. Data: 2011-02-16 01:32:52
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    > Byl post z 9-02.
    > Co sie tyczy ilosci to chyba sa ograniczenia jak z biezacymi?
    Ponawiam pytanie. Jakie są ograniczenia na rach. bieżące w Aliorze? Nie
    mogę nic znaleźć na ten temat.

  • 6. Data: 2011-02-16 14:34:32
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2011-02-14 00:29, XYZ pisze:
> [...]
    > wprowadzono kapitalizację dzienną na kontach oszczędnościowych w PLN i
    > walutowych. Półgroszówkowicze mogą dostać 2x3,25%, a liczba KO chyba

    Trzymam kwotę zoptymalizowaną (43zł) i nie nalicza odsetek!
    Też tak macie?

  • 7. Data: 2011-02-16 15:30:29
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "~|_ukasz" <l...@a...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ijgn9o$5c5$...@p...nask.net.pl...

    > Trzymam kwotę zoptymalizowaną (43zł) i nie nalicza odsetek!
    > Też tak macie?

    A czy kwota optymalna dla oprocentowania 3,25% nie wynosi przypadkiem 56,16
    zł?

  • 8. Data: 2011-02-16 16:44:20
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > A czy kwota optymalna dla oprocentowania 3,25% nie wynosi przypadkiem 56,16
    > zł?

    Nie ;)
    Trza mieć min. 1 patola :(

  • 9. Data: 2011-02-16 20:59:07
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 16.02.2011 17:44, Zbigniew Demidowicz wrote:

    > Nie ;)
    > Trza mieć min. 1 patola :(

    Skąd taka informacja? U mnie nalicza a mam 56,16. Chyba pomyliłeś z Meritum.

  • 10. Data: 2011-02-16 21:37:42
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    XYZ <j...@m...bin> napisał(a):
    ..

    > Skąd taka informacja? U mnie nalicza a mam 56,16. Chyba pomyliłeś z Meritum.

    Właśnie próbowałem założyć taką lokatę, ale przy wypełnianiu, w polu 'kwota'
    natknąłem się na zafiksowaną liczbę 1000, której zmienić nie dało się.

    Widocznie należysz do "lepszej kategorii klientów" ;). Ja tam trzymam konto 'w
    stanie uśpienia' - może to jest przyczyną?