  • 1. Data: 2011-02-14 00:00:11
    Temat: Lokata walentynkowa 4,8%/6M w GO/OF
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Od 14 do 17 lutego w GO i OF promocja: lokata walentynkowa 4,8%/6M z
    naliczaniem codziennym.

    Moim zdaniem lepiej poczekać do marca na podwyżki stóp.

  • 2. Data: 2011-02-14 00:13:53
    Temat: Re: Lokata walentynkowa 4,8%/6M w GO/OF
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "XYZ" <j...@m...bin> wrote in message news:ij9rac$4fm$2@news.onet.pl...
    > Od 14 do 17 lutego w GO i OF promocja: lokata walentynkowa 4,8%/6M z
    > naliczaniem codziennym.
    >
    > Moim zdaniem lepiej poczekać do marca na podwyżki stóp.

    Raczej nie jest to specjalna okazja, bo Meritum na stale ma 4.8% dla 6-m. Ze
    skarbonkowego dla min. 1026.57 z bonusem wychodzi, tyle co na 5.17% bez
    belki w skali roku, ale za niedlugo i konkurencja moze byc bliska takiej
    stawki. Na razie PLN nie wykazuje juz objaw takiego silnego umocnienia, a
    jak sytuacja sie w ciagu paru tygodni nie zmieni, to mamy pewna podwyzke 2
    marca zafundowana przez RPP.

  • 3. Data: 2011-02-14 23:02:11
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-02-14 01:00, XYZ pisze:
    > Od 14 do 17 lutego w GO i OF promocja: lokata walentynkowa 4,8%/6M z
    > naliczaniem codziennym.
    >
    > Moim zdaniem lepiej poczekać do marca na podwyżki stóp.

    a ktoś może wczytywał się w warunki tej promocji?
    http://privatebanking.noblebank.pl/noblenano/Lokatai
    PadCube2.jsp

    ok, wymagana kwota wysoka, ale to się trzyma kupy?

    Sierp

  • 4. Data: 2011-02-14 23:07:52
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Sierp" <s...@n...netgrr> napisał w wiadomości

    > a ktoś może wczytywał się w warunki tej promocji?
    > http://privatebanking.noblebank.pl/noblenano/Lokatai
    PadCube2.jsp

    > ok, wymagana kwota wysoka, ale to się trzyma kupy?

    Śmierdzącej kupy.

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-02-15 15:16:58
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Sierp wrote:

    > a ktoś może wczytywał się w warunki tej promocji?
    > http://privatebanking.noblebank.pl/noblenano/Lokatai
    PadCube2.jsp

    > ok, wymagana kwota wysoka, ale to się trzyma kupy?

    9% bez belki + iPad w prezencie czyli same prezenty.
    Ile to będzie kosztować?
    Czy poważnego inwestora posiadającego wolne >200 000 nie stać na kupno
    iPada?

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 6. Data: 2011-02-15 17:51:11
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 00:02:11 +0100, Sierp napisał(a):

    > a ktoś może wczytywał się w warunki tej promocji?
    > http://privatebanking.noblebank.pl/noblenano/Lokatai
    PadCube2.jsp

    Przecież masz na dole drobnym drukiem - to jakiś kolejny "plan
    oszczędzania", do którego ma nagonić taka lokata.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2011-02-15 18:25:34
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-02-15 18:51, Borys Pogoreło pisze:

    PadCube2.jsp

    > Przecież masz na dole drobnym drukiem - to jakiś kolejny "plan
    > oszczędzania", do którego ma nagonić taka lokata.

    mam, ale nie będę im podawał danych kontaktowych aby poznać szczegóły, a
    jestem ciekaw :-)

    Sierp

  • 8. Data: 2011-02-15 18:26:32
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-02-15 16:16, sTav pisze:

    > 9% bez belki + iPad w prezencie czyli same prezenty.
    > Ile to będzie kosztować?
    > Czy poważnego inwestora posiadającego wolne >200 000 nie stać na kupno
    > iPada?

    pewnie stać, ale nie wszędzie jest 9% na lokacie, prawda?
    A jak dodatkowo dają ipada, to co za problem?
    Pewnie diabeł tkwi jak zwykle w szczegółach i jestem ich ciekaw :)

    Sierp

  • 9. Data: 2011-02-15 18:48:22
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    PadCube2.jsp

    > mam, ale nie będę im podawał danych kontaktowych aby poznać szczegóły, a
    > jestem ciekaw :-)

    Jakby to było cos atrakcyjnego to szczególy byłyby na wierzchu, a nie
    dostępne dopiero u doradcy.
    Do mnie kiedys dzwonili, zeby sie umówic na spotkanie. Powiedziałem im, zeby
    mi przysłali szczegóły oferty na maila, Jak mi sie oferta spodoba :)), to do
    nich wpadnę , a jak nie, to szkoda mojego czasu.
    Powiedziała mi panienka, że: "nie ma opcji wysłania szczegółów na maila" .
    To posłałem ją "na drzewo"

    wiatrak