  • 1. Data: 2013-05-17 17:15:48
    Temat: Alior Sync oszukuje w Money Back
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Już drugi miesiąc Alior Sync nalicza za mało pieniędzy za usługę
    Money Back. I nie odpowiada na reklamacje. 30 dni właśnie mija od
    złożenia reklamacji. Nie pierwszej, na którą brak odpowiedzi w
    ustawowym terminie. Jaki bank, taka obsługa.

    Brakujące kwoty są małe i nijak nie dające się przyporządkować do
    ewentualnej odrzuconej transakcji. Takie kwoty wzięte z powietrza.
    Ewidentny błąd systemowy. Dziwne więc, że bank rezygnuje z
    betatesterów swego prowizorycznego, niedopracowanego, prymitywnego
    systemu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 2. Data: 2013-05-17 17:26:01
    Temat: Re: Alior Sync oszukuje w Money Back
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zbynek Ltd. wrote:
    > Dziwne więc, że bank rezygnuje z betatesterów swego prowizorycznego,
    > niedopracowanego, prymitywnego systemu.

    za duzo bledow wylapywali to zostali zwolnieni.

  • 3. Data: 2013-05-17 20:33:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 17 May 2013 17:15:48 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

> [...]
    > Back. I nie odpowiada na reklamacje. 30 dni właśnie mija od złożenia
    > reklamacji. Nie pierwszej, na którą brak odpowiedzi w ustawowym

    Pamiętaj, że oni sobie w regulaminie zastrzegli 30 dni ale *roboczych*.
    Ja złożyłem skargę do KNF to mi synek odpisał, że wszystko jest ok i że
    to moja wina, uwaga, że nie złożyłem odpowiedniego pisma, które oni
    posiadają. Przysłali mi je po minięciu tych 30 dni roboczych jak
    zadzwoniłem się dowiedzieć co z moją reklamacją. Jeszcze niecały miesiąc
    i będzie problem z głowy.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2013-05-17 22:52:48
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Ja dostalem odpowiedz pisemna na reklamacje z pazdziernika dopiero w
    kwietniu i oczywiscie odmowna a najsmieszniejsze jest to ze od dwoch
    miesiecy nie jestem juz ich klientem Tak to prawda jaki bank takie
    reklamacje a wlasciwie odpowiedzi na nie

  • 5. Data: 2013-05-18 23:00:43
    Od: "inteligentny" <...@...pl>

    Czy wyslanie maila przez ich poczte wew (zakladka/opcja "wiadomosci")
    wystarcza do zlozenia reklamacji czy jednak ten wysoce internetowy bank
    wymaga pisma "analogowego"?

    Mi tez nie odpisuja... za maj bedzie z 150zl CB, jak nie dadza to zamykam
    chyba konto.

  • 6. Data: 2013-05-19 04:08:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "inteligentny" 5197ebfb$0$26690$6...@n...neostrada.pl

    > Mi tez nie odpisuja... za maj bedzie z 150zl CB,
    > jak nie dadza to zamykam chyba konto.

    Ale 5 dych jest tylko dla nowych... ;)

    http://www.citeam.pl/oferta/konto-w-alior-sync-i-50-
    zl

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-05-19 10:10:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 18 May 2013 23:00:43 +0200, inteligentny napisał(a):

    > Czy wyslanie maila przez ich poczte wew (zakladka/opcja "wiadomosci")
    > wystarcza do zlozenia reklamacji czy jednak ten wysoce internetowy bank
    > wymaga pisma "analogowego"?

    Mail jest oczywiście akceptowany ale nie licz na jakąś szybszą odpowiedź
    na reklamację niż te ich regulaminowe 30 dni roboczych. Jak minie możesz
    dzwonić i się zapytać to wtedy ewentualnie coś może odpowiedzą.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2013-05-19 22:14:06
    Od: z...@g...com

    W dniu piątek, 17 maja 2013 17:15:48 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > Elo
    >

    > Ju� drugi miesi�c Alior Sync nalicza za ma�o pieni�dzy za us�ug�
    >
    > Money Back. I nie odpowiada na reklamacje. 30 dni w�a�nie mija od
    >
    > z�o�enia reklamacji. Nie pierwszej, na kt�r� brak odpowiedzi w
    >
    > ustawowym terminie. Jaki bank, taka obs�uga.
    >

    > Brakuj�ce kwoty s� ma�e i nijak nie daj�ce si� przyporz�dkowa� do
    >
    > ewentualnej odrzuconej transakcji. Takie kwoty wzi�te z powietrza.
    >
    > Ewidentny b��d systemowy. Dziwne wi�c, �e bank rezygnuje z
    >
    > betatester�w swego prowizorycznego, niedopracowanego, prymitywnego
    >
    > systemu.

    piszta na Samcika. samcik.blox.pl
    Z.

  • 9. Data: 2013-05-19 23:15:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <z...@g...com> 6...@g...co

    : piszta na Samcika. samcik.blox.pl

    SłyszałAś coś siostro o kodowaniu?

    -=-

    Kiedyś popełniłAm błąd polegający na wciąganiu prawników w nasze
    problemy -- na szczęście mój pomysł uznano tutaj za głupi. Jak
    wiadomo, mBank i prawnicy nieźle naciągnęli klientów wierzących
    w Prawo i Sprawiedliwość. ;)

    W mediach coraz więcej szumu o Polskim Wymiarze Niesprawiedliwości.

    A Samcik... Cóż... Jak chce -- niech zawita tutaj.

    Na razie wymierzamy prawo (; samosądami, ;) czyli rezygnacją z usług,
    opisywaniem problemów i zachęcaniem banków do współpracy... Gdy nam
    jakiś bank (klony chociażby czy KB) podpada, umiemy sobie radzić. :)
    I tak IMO powinno zostać. Ja wprawdzie złamałAm dyscyplinę grupową, ;)
    zakładając SuperKonto w KB, ale i zapłaciłam za to sporą karę teraz...

    IMO Bóg jest po stronie (; samosądowej. ;)

    I chyba w tym celu banki nas prze_kupują wiśniami i orzechami, abyśmy
    testowaŁY i oceniaŁY pracę banków oraz byśmy mogŁY wystawiać bankom
    opinię. Mądrość bankierów polega także na słuchaniu naszych relacji. :)

    -=-

    Samcik w tym wszystkim jest ciałem obcym -- pisze to, co uznaje
    za dobre, a dobre wg niego jest to, co daje zapłatę jemu, nie nam.
    Kto mu broni pisania na tej grupie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-05-20 05:53:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" knbfd1$7au$...@s...aioe.org

    > W mediach coraz więcej szumu o Polskim Wymiarze Niesprawiedliwości.

    Pan prof. Henryk Dzwonkowski twierdzi, że ,,te sądy dobrze kiedyś orzekały...''.

    [krytyka sądownictwa jest zabroniona w wolnej Polsce, dlatego nie zaszkodzi podparcie
    się autorytetem...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'