eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior (Sync) chce zarabiać na sprzedaży prywatnych danych swoich klientów › Re: Alior (Sync) chce zarabiać na sprzedaży prywatnych danych swoich klientów
  • Data: 2013-02-18 17:51:16
    Temat: Re: Alior (Sync) chce zarabiać na sprzedaży prywatnych danych swoich klientów
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-18 16:38, b...@a...pl pisze:

    > całe zamieszanie wynika z nieporozumienia.

    To nieporozumienie szumnie zwane jest w aliorze "kompetentnymi
    pracownikami" - Racja.

    > ale albo nie ma dostępu do danych, albo odpowiedniej wiedzy, albo technologii.

    Tu też racja - technologię jaką ma alior można by wdrożyć do
    zarządzania rolką srajtaśmy w szalecie na centralnym. Z
    elementarną obsugą swojej bazy danych macie gigantyczne
    problemy, a marzy się wam "big data".

    Żeby nie było, że jestem gołosłowny - Wypowiadam umowe w
    aliorsyfie, likwiduję kartę i wypowiadam umowę ramową.

    Mija parę lat - dostaję wezwanie do zapłaty opłat naliczonych na
    rachunku ... zaciskam zęby i idę do waszej złodziejskiej
    placówki - płacę zaległość, ponownie wypowiadam wszelkie
    rachunki,umowy, wycofuję zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

    3 dni później dzwoni kretynka z aliora budząc mnie o 8 rano i
    proponując produkty kredytowe.

    Zabierzcie się za szkolenie w zarządzaniu kiblem miejskim, potem
    pomyślcie o bankowości.

    > Z poważaniem,

    Chyba głębokim - względem każdego klienta, którego wyruchaliście.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90