eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior (Sync) chce zarabiać na sprzedaży prywatnych danych swoich klientów › Re: Alior (Sync) chce zarabiać na sprzedaży prywatnych danych swoich klientów
  • Data: 2013-02-19 10:39:37
    Temat: Re: Alior (Sync) chce zarabiać na sprzedaży prywatnych danych swoich klientów
    Od: Olgierd <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 18:22:45 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > No i w sumie nie ma co się dziwić, że teraz wszyscy tak na nowo chcą te
    > przelewy odkryć i zdefiniować - najlepiej przez fejsbuka albo telefon he
    > he, bo łatwo będzie można dane zbierać.

    Ależ oczywiście, w ten sposób klient sam podaje na tacy wszystkie "kwiatki"
    o sobie. Ja bym im jeszcze podpowiedział, żeby do systemu transakcyjnego
    dołączyć wtyczki do ciągnięcia danych nie tylko z serwisów społecznościowych,
    ale i poczty elektronicznej, wyszukiwarki, etc.

    --
    Olgierd
    http://legeartis.org.pl