  • 1. Data: 2012-10-28 13:56:31
    Temat: Alior Sync - Utworzenie szablonu płatności - błąd wewnętrzny
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    Ponieważ dopiero zaczynam moją przygodę z "Synkiem", to proszę o poradę.
    Próbuję utworzyć szablon płatności. Podałem wszystkie dane oprócz kwoty
    (a ta nie jest wymagana) i... miele przez parę minut, a na koniec pokazuje
    się komunikat ,,Błąd wewnętrzny". Coś robię nie tak, czy ten typ tak ma i
    samo się po pewnym czasie naprawi?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2012-10-28 16:11:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 13:56:31 +0100, Grzexs napisał(a):

> [...]
    > się komunikat ,,Błąd wewnętrzny". Coś robię nie tak, czy ten typ tak ma i

    Chyba jakiś paproch i musisz poczekać aż naprawią. No chyba, że spróbuj
    wpisać kwotę i sprawdź czy dostaniesz taki sam błąd.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-10-28 21:23:20
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > Chyba jakiś paproch i musisz poczekać aż naprawią. No chyba, że spróbuj
    > wpisać kwotę i sprawdź czy dostaniesz taki sam błąd.

    Samo się naprawiło. Po kilku godzinach. Często tam się pojawiają takie
    zwiechy? Muszę przyznać, że przez kilkanaście lat e-bankowania po
    różnych bankach pierwszy raz coś takiego widzę.
    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2012-10-29 07:00:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 21:23:20 +0100, Grzexs napisał(a):

    > Samo się naprawiło. Po kilku godzinach. Często tam się pojawiają takie
    > zwiechy? Muszę przyznać, że przez kilkanaście lat e-bankowania po
    > różnych bankach pierwszy raz coś takiego widzę.

    Ciężko mi powiedzieć, bo mało korzystam. Wiesz ten bank niedawno powstał
    i zrobili go już po nowemu czyli zwabili ludzi bonusem i wypuścili
    produkt w wersji alfa/beta aby testowali ;) Takie teraz trendy światowe
    he he.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-10-29 22:17:36
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    > i zrobili go już po nowemu czyli zwabili ludzi bonusem i wypuścili
    > produkt w wersji alfa/beta aby testowali ;) Takie teraz trendy światowe

    Oj, te testy nie idą najlepiej! Np. Saldo: 45,73, Planowane wydatki:
    -20,73, Wolne środki: 24,99... Mają chyba kłopoty z odejmowaniem, albo...
    ukradli mi grosza!

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2012-10-29 22:22:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 22:17:36 +0100, Grzexs napisał(a):

    > Oj, te testy nie idą najlepiej! Np. Saldo: 45,73, Planowane wydatki:
    > -20,73, Wolne środki: 24,99... Mają chyba kłopoty z odejmowaniem, albo...
    > ukradli mi grosza!

    Skoro to beta testy to się chyba nie ma co dziwić ;)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-10-29 23:15:39
    Od: g...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 października 2012 22:17:37 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
    > Oj, te testy nie idą najlepiej! Np. Saldo: 45,73, Planowane wydatki:
    > -20,73, Wolne środki: 24,99... Mają chyba kłopoty z odejmowaniem, albo...
    > ukradli mi grosza!

    Nic nie ukradli, to niedawno wprowadzony podatek od odejmowania w wysokości
    0.00000000001% zaokrąglany do pełnych groszy w górę ;)

  • 8. Data: 2012-10-29 23:57:45
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    On 2012-10-28 21:23, Grzexs wrote:
    > Samo się naprawiło. Po kilku godzinach. Często tam się pojawiają takie
    > zwiechy? Muszę przyznać, że przez kilkanaście lat e-bankowania po
    > różnych bankach pierwszy raz coś takiego widzę.

    Roznie bywa. ;-) Ale na stabilnosc dobrze osadzonych na rynku graczy w
    e-bankowosci nie licz, jeszcze przez jakis czas przynajmniej. Trzeba im
    przynajmniej zwrocic honor, ze naprawiaja to co ludzie znajda.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 9. Data: 2012-10-30 00:35:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-10-29 23:57, Mateusz Papiernik pisze:

    > Roznie bywa. ;-) Ale na stabilnosc dobrze osadzonych na rynku graczy w
    > e-bankowosci nie licz, jeszcze przez jakis czas przynajmniej. Trzeba im
    > przynajmniej zwrocic honor, ze naprawiaja to co ludzie znajda.

    No jeszcze by tylko tego brakowało, żeby nie naprawiali...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 10. Data: 2012-11-03 19:25:33
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 października 2012 13:56:32 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
> [...]
    >
    > się komunikat "Błąd wewnętrzny". Coś robię nie tak, czy ten typ tak ma i

    A są tacy co nie naprawiają...