  • 1. Data: 2012-10-28 19:11:30
    Temat: IdeaBank - awaria?
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Czy ktoś ma podobny problem z IdeaBank co ja?
    Właśnie próbowałem zlecić przelew i nie mogę tego dokonać, ponieważ wyskakuje
    komunikat: "Wystąpił błąd, proszę spróbować później"...

  • 2. Data: 2012-10-29 07:29:12
    Temat: Re: IdeaBank - awaria?
    Od: AdIk <a...@x...pl>

    W dniu 2012-10-28 19:11, Michal Pl pisze:
    > Czy ktoś ma podobny problem z IdeaBank co ja?
    > Właśnie próbowałem zlecić przelew i nie mogę tego dokonać, ponieważ wyskakuje
    komunikat: "Wystąpił błąd, proszę spróbować później"...

    To samo miałem (ok. 29.10 ok. 7:00)

  • 3. Data: 2012-10-29 10:57:23
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 października 2012 07:30:04 UTC+1 użytkownik AdIk napisał:

    komunikat: "Wystąpił błąd, proszę spróbować później"...

    > To samo miałem (ok. 29.10 ok. 7:00)

    Na fb chwalą się awarią: |Szanowni Państwo.
    W związku z awarią wysyłki kodów autoryzacyjnych działanie systemu transakcyjnego
    jest ograniczone. Za utrudnienia przepraszamy. Jednocześnie przypominamy, że nasza
    infolinia w tym czasie może zrealizować Państwa dyspozycje bezpłatnie.
    Zespół Idea Bank|

    A na własnej stronie to już nie.... Czy każdy musi mieć facebooka? ;)