  • 11. Data: 2006-09-09 19:33:10
    Temat: Re: Aktywacja KK ING
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Paweł napisał(a):

> [...]
    > OK, pani w ING powiedziała, że karta będzie aktywna najpóźniej następnego dnia
    > roboczego (czwartek). I w czwartek wchodzę do systemu ING Bank on-line i KK
    > pojawiła się ze statusem "Aktywna". Szczęśliwy, że KK już działa pojechałem
    > dzisiaj na zakupy a tu zonk. Dwa razy dostałem w sklepie komunikat "transakcja
    > odrzucona - karta nieważna". Trochę... wkurzony dzwonię na infolinię kartową a
    > tam mi mówią, że w Oddziale karty nie aktywowano.... Już nic z tego nie
    > rozumiem. Zdarzyło się komuś z Was coś takiego?

    Owszem. Moja była aktywna dopiero po 3 dniach. Drugi problem był taki, że
    nie była widoczna w OKO przez ponad tydzień. Pomógł telefon do działu
    technicznego

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 12. Data: 2006-09-09 19:43:15
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > technicznego
    >

    > --
    > Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl

    Ja mam ją widoczną w necie, ale ma tam status aktywna, a w rzeczywistości nie
    działa :(
    Chyba powinno mi się wyświetlać karta niekatywna?
    Paweł

  • 13. Data: 2006-09-09 19:43:19
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A co sądzisz o następujących (poza BPH, BZ WBK, ING, Mille,
    > Raifi)
    > Znalazłem w czwartkowej Rzepie, że zamieniać można jeszcze KK w
    > Fortisie,
    > Invest Banku, mBanku, Multi i PKO BP.
    > Paweł

    Invest Bank - nie znam oferty.
    mBank, Multi - odradzam ze wzgledu na brak *sensownej* mozliwosci
    przelewow, chyba ze to nie ma dla Ciebie znaczenia. Faktem jest,
    ze kwotowa prowizja bankomatowa (5 zł bez wzgledu na kwote, czyli
    do 3,9k w Euronetach) to w duzym stopniu naprawia, no ale biegac z
    walizkami banknotow nie kazdy lubi. Interfejs internetowy fajny,
    najlepsza onlajnowosc ze wszystkich polskich kart, ja jestem lekko
    zniechecony do BRE, wiec tutaj moja opinia moze byc niemiarodajna,
    w kazdym razie z czystym sumieniem nie moglbym powiedziec, ze to
    zla karta (Multi), ale tam chyba nie ma uproszczonej procedury
    przeniesienia, tylko sa podobne fobie jak w BZWBK.. :-)).
    Fortis - odradzam ze wzgledu na poziom obslugi, no i nie ma w tej
    karcie niczego szczegolnego;
    PKO BP - mialem tam kiedys obciazeniowa karte i bylo super, ale
    oferty KK nie znam, ale brak sensownej opcji przelewow i
    jednoczesnie oplata za wyplate gotowki 3% lub wiecej dla mnie
    karte w tej chwili dyskwalifikuje jako docelowa (chyba ze o czyms
    nie wiem).

    Jest teraz promocja GE Money, jak wydasz 6k karta bezgotowkowo,
    zwracaja Ci 0,3k (5%) na rachunek karty. Ale niestety nie ma chyba
    procedury przenosinowej.

    Gdybys wybral z jakichs powodow Getin, to pamietaj, ze ta karta
    jest takim troche "slepym zaulkiem". W chwili obecnej nie
    przeniesiesz jej juz z powrotem do "normalnych bankow" lub tez
    bedzie to trudne...

    marekz

  • 14. Data: 2006-09-09 20:10:17
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "MarekZ" wrote in message

> [...]
    > ze kwotowa prowizja bankomatowa (5 zł bez wzgledu na kwote, czyli
    > do 3,9k w Euronetach) to w duzym stopniu naprawia,[...]

    małe sprostowanie
    mBank - 3% min 5 zł - przećwiczone wczoraj :-)

    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://kredytbankowy.money2money.pl

  • 15. Data: 2006-09-09 21:04:02
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Paweł napisał(a):

    > Ja mam ją widoczną w necie, ale ma tam status aktywna, a w rzeczywistości nie
    > działa :(
    > Chyba powinno mi się wyświetlać karta niekatywna?
    > Paweł

    Skoro ma status "aktywna" to powinna działać. Dzwoń do nich

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 16. Data: 2006-09-09 21:08:28
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    > małe sprostowanie
    > mBank - 3% min 5 zł - przećwiczone wczoraj :-)
    >
    > pozdrawiam - Mirek
    > http://kredytbankowy.com
    > http://kredytbankowy.money2money.pl

    5 PLN bez względu na kwotę wypłaty z ATM pobiera Multi, mBank 3% nie mniej niż
    5 PLN. W sumie pożyczanie pieniędzy od banku z KK jest mało opłacalne :)
    Paweł

  • 17. Data: 2006-09-10 07:33:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    MarekZ napisał(a):

> [...]
    > ze kwotowa prowizja bankomatowa (5 zł bez wzgledu na kwote, czyli
    > do 3,9k w Euronetach) to w duzym stopniu naprawia, no ale biegac z

    Jeżeli koniecznie chcesz gotówkę z KK, to nie lepiej w okienku z POSem?
    W ramach tej samej opłaty (w Multi) wypłacisz dokładnie tyle, ile wynosi
    maksymalny limit...

  • 18. Data: 2006-09-10 09:05:45
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    > Jeżeli koniecznie chcesz gotówkę z KK, to nie lepiej w okienku z POSem?
    > W ramach tej samej opłaty (w Multi) wypłacisz dokładnie tyle, ile wynosi
    > maksymalny limit...

    Racja, ale po co komu wybieranie całego limitu KK w okienku i potem
    zapłata "skromnych" odsetek od tej kwoty. Lepiej wybrać kasę z konta z limitem
    kredytowym zwykłą debetówką z prowizją kwotową a nie procentową od wypłaty.
    Paweł

  • 19. Data: 2006-09-10 10:08:10
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Paweł napisał(a):

> [...]
    > kredytowym zwykłą debetówką z prowizją kwotową a nie procentową od wypłaty.

    Siur. Ja jedynie podpowiedziałem koledze Markowi, któremu chyba zależało
    na wypłacie dużej ilości gotówki w jednej operacji, że limit 3900
    niekoniecznie musi być tutaj granicą.

  • 20. Data: 2006-09-10 10:10:56
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    > Siur. Ja jedynie podpowiedziałem koledze Markowi, któremu chyba zależało
    > na wypłacie dużej ilości gotówki w jednej operacji, że limit 3900
    > niekoniecznie musi być tutaj granicą.

    Spox.
    W ostateczności można wypłacić kasę z ATM np. 2-3 razy, szczególnie późno
    wieczorem, gdy nie ma otwartych punktów z POS-em :)
    Paweł