  • 11. Data: 2002-04-15 20:17:02
    Temat: Re: Aktualizacja w Lukas e-banku
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego 15 Apr 2002 12:02:46 +0200, <s...@p...onet.pl>
    napisałbył:

    >Próba aktualizacji trwa tak długo, że gdybym pracował na modemie to pewnie
    >dawno wydałbym wszystkie pieniądze (nie tylko odsetki) na rachunki telefoniczne.

    Można dać AKTUALIZUJ i się rozłączyć.

    >Pisałem już dwa razy do Lukasa ale efektów nie widać - owszem odpowiadają, że
    >wzmacniają serwery itp itd ale w tej materiii cisza.

    Problem jest w tym, że jest jednocześnie system placówek i łącze
    internetowe. W mBanku jest serwer i tylko serwer, więc łatwo zrobić
    OnLine...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2002-04-16 04:56:15
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości ...
    | Podobne mam doswiadczenia z lukasem,
    | ale chodzi o ekonomie. Jesli dostep
    | netowy mnie dzis kosztuje ok. 110zl/m
    | czyli +/- 1350zl rocznie to musialbym
    | trzymac na 7% (po podatku) ok. 20.000zl
    | by wyjsc na zero. Do tego niektore
    | banki netowe tez sa platne, wiec nawet
    | wiecej.
    Ale kto do obslugi mBanku wymaga stalego lacza??? Co prawda loguje sie do
    mBanku w pracy, jednakze wiem, iz do normalnej obslugi wystarczy mi te 6
    min. po godz. 18.00 :-), czyli jeden, gora dwa impulsy. I to nie codziennie.
    A lacze mam koszmarnie wolne :-(((

    | Teraz wez pod uwage, ze liczylem tylko
    | by wyjsc na zero i 110 za net, a bywa
    | wiecej (SDI chocby).
    Wystarczy troche inwencji i uporu, a mozna znacznie taniej. Ostatnio, z
    inicjatywy miedzysasiedzkiej, zalozylismy sobie malego LANa, na 5.
    stanowisk. Troche kopania w ogrodku ;-), ok. 150 zl. wkladu od rodziny
    (skretka, hubik, gniazdka, sieciowka), i czekamy tylko na laskawa Telepse,
    az raczy nam zalozyc SDI. Troszke off-topicznie, ale Telepsa ma nas gleboko
    w killfile chyba, bo czekamy od stycznia, a oni... czekaja, az ktos w naszym
    rejonie zrezygnuje z SDI, bysmy my mogli go dostac. Totalna paranoja - widac
    nie zalezy im na kliencie, ktory na dzien dobry placi ok. 800 zl, i
    miesiecznie jakies 160 zl...

    | To wszystko o czym pisales jest prawda,
    | jednakze nie sadze, aby warto bylo
    | kupowac dostep TYLKO dla bankowosci netowej.
    Jasne, stalka TYLKO do obslugi konta elektr. zupelnie nie ma sensu

    pzdr
    |< O |\/| i ><
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl GG: 77631
    Zamien nospam=onet
    =================================

  • 13. Data: 2002-04-16 06:53:42
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "KOmiX" <m...@p...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mBanku w pracy, jednakze wiem, iz do normalnej obslugi wystarczy mi te 6
    > min. po godz. 18.00 :-), czyli jeden, gora dwa impulsy. I to nie

    Tak brzmi teoria. Sprawdzic konto raz dziennie to i owszem, ale zacznij
    robic przelewy, sprawdzac stan co godzine (ja potrzebuje) itp itd. Ja mam 2
    emaxy i 1 ekonto. Chcac tylko przelac emax-emax musze robic 2 przelewy
    (przez ekonto). Uwazam, ze sie nie da. Wolalbym juz darmowa LukasLinie lub
    za 1 zl miesiecznie i 0800 - tam cogodzinne sprawdzanie konta w skali
    miesiaca wyszloby znacznie taniej.

    > Wystarczy troche inwencji i uporu, a mozna znacznie taniej.

    Nie zawsze, ale jest to dyskusja juz nie o bankowosci, ale telekomunikacji.
    Mnie sie wydaje, ze rozwiazanie dobre to rozwiazanie dla klienta
    indywidualnego, a nie sieci osiedlowe czy cos takiego. W jednym bloku
    polozysz siec, a w drugim nie (brak chetnych, spoldzielnia nie pozwala itp
    itd).

    pzdr

  • 14. Data: 2002-04-16 07:26:08
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Problem jest w tym, że jest jednocześnie system placówek i łącze

    No i co z tego? Przecież ten "system placówek" to tez jeden serwer...

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp

    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 15. Data: 2002-04-16 08:07:29
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 15 Apr 2002 22:17:02 +0200, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Problem jest w tym, że jest jednocześnie system placówek i łącze
    >internetowe. W mBanku jest serwer i tylko serwer, więc łatwo zrobić
    >OnLine...

    Kiepskie wyjasnienie. Np. w Multi doslownie natychmiast po wykonaniu
    operacji w placowce albo COT efekt widac w internecie.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 16. Data: 2002-04-16 09:14:04
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Kiepskie wyjasnienie. Np. w Multi doslownie natychmiast po wykonaniu
    > operacji w placowce albo COT efekt widac w internecie.

    Szczerze mowiac to w Lukasie nie bylo jeszcze w moim przypadku sytuacji, by
    po przyjsciu do domu nie bylo widocznej wplaty od razu w necie. Taki problem
    wystepuje u mnie tylko w przypadku BZ WBK (konto w dawnym BZ).

    pzdr

  • 17. Data: 2002-04-16 21:54:15
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 16 Apr 2002 11:14:04 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:

    >Szczerze mowiac to w Lukasie nie bylo jeszcze w moim przypadku sytuacji, by
    >po przyjsciu do domu nie bylo widocznej wplaty od razu w necie. Taki problem
    >wystepuje u mnie tylko w przypadku BZ WBK (konto w dawnym BZ).

    Widoczna w Lukasie to jest zawsze, ale dopiero po odswiezeniu salda.