  • 1. Data: 2010-03-12 08:24:08
    Temat: Aktualizacja Firefoxa a notowania eMakler w mBank
    Od: Miś <m...@g...com>

    Witam!
    Zaktualizowałem dzisiaj MF i notowania mi nie działają. Wyświetlają się
    notowania on-line ale stan kursów jest z chwili uruchomienia. Nie
    aktualizują się.
    Ma ktoś tak? Jak to naprawić? Mam Viste Home :(
    Miś.

  • 2. Data: 2010-03-12 08:49:31
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Miś" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Zaktualizowałem dzisiaj MF i notowania mi nie działają. Wyświetlają się
    > notowania on-line ale stan kursów jest z chwili uruchomienia. Nie
    > aktualizują się.

    Ja tak miałem na Operze 10.10. Na Operze 10.50 i FF 3.5.7 działa, ale cała
    przeglądarka wisi, odwieszając sie tylko co kilka sekund na ułamek sekundy -
    gdy notowania się odświeżają. Strasznie to upierdliwe i nie wiem czy winna
    jest źle napisana aplikacja javowa z mBanku, czy fakt użycia przez
    przeglądarki plugina javy (w Operze to coś nowego, nie wiem jak w FF).
    Java v.1.6.0_18. Na starszej javie (bodajże 1.6.0_7) notowania nie działają
    lub się nie odświeżają.

    Miroo

  • 3. Data: 2010-03-12 11:44:42
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    raczej jest to wina javy
    np. na tym samym kompie
    w IE - działa
    w chrome już nie.

  • 4. Data: 2010-03-12 12:22:03
    Od: Miś <m...@g...com>

    W IE działa. - jest to jakieś rozwiązanie.Dzięki
    Miś

  • 5. Data: 2010-03-12 13:57:02
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Ja tez dzisiaj akutualizowalem MF. Do tego automatycznie zaaktualizowalo mi
    jave i wszystko chodzi ok.

  • 6. Data: 2010-03-14 22:23:27
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    myślałem że java jest niezależna od sprzętu, a tu sie okazuje że na tym
    samym sprzęcie jest zależna od innego softu