  • Data: 2005-02-10 14:44:52
    Temat: Re: Akceptacja kart w Tunezji
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-02-10 15:11, Użytkownik Lopez napisał:
> [...]

    No to nie powinno byc problemow.

    > Jesli chodzi o placenie kartami w sklpeach to juz nie zawsze bywa tak
    > rozowo. szczegolnie na strefie na lotnisku gdzie ceny sa podawane w Euro i
    > Dolarach, a potem sie okazuje, ze kasuja Cie w ichnich lirach po jakims
    > dziwnym kursie. Ale co do wyplaty gotowki z bankomatow ja tez zauwazylem, ze
    > sie bardzo oplacilo (VE Millennium).

    Tutaj sie czesciowo nie moge zgodzic. Bo jesli chodzi o placenie w
    drobnych sklepach podczas pobytu to nie korzystalem i sie nie
    wypowiadam. Ale na lotnisku a jakze w sklepie wolnoclowym, ceny byly w
    euro i pobrano mi kwote w euro, zadnych przeliczen nie bylo. Moze inny
    sklep:-) bo pare ich tam bylo (Tunis), albo masz karte rozliczana
    inaczej niz moja VC.