  • Data: 2005-02-11 07:26:33
    Temat: Re: Akceptacja kart w Tunezji
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-02-10 17:00, Użytkownik Radoslaw Dabrowski napisał:

    > Placac 4 lata temu w ich sklepie wolnoclowym na lotnisku tez mi
    > policzyli na ich chyba dinary (o ile mnie pamiec nie myli), a potem juz
    > bank przeliczyl na usd i potem pln. Uzylem Amexa.
    >
    > Pozdrawiam
    > Radek

    Tak dinary :-) A co do tego jak jest z przeliczaniem.. to widac nie ma
    jednego rozwiazania.. Bo jesli chodzi o bankomat to mialem
    din->euro->pln. ale na lotnisku euro->pln.. I tu chyba nie problem w
    banku tylko raczej w sklepie na lotnisku, ktory powinien pobrac euro.
    Tym bardziej ze z tego co pamietam to rezydenci mowili ze dinarami w
    strefie placic nie mozna, moze to od niedawna obowiazuje.