  • 11. Data: 2002-10-25 10:36:34
    Temat: Re: Ach ten Lukas.......hmmmmmmmmmmmm....;)))
    Od: AdAdamus <m...@p...com>

    jaszczur napisał(a):

    > Jesienną porą czytam pl.biznes.banki

    > Nie wiem jak L. ale inne banki mają procedury dla pracowników
    > posiadających dostęp do internetu w tym do grup dyskusyjnych.

    > Nie pamiętam jak to dokładnie brzmiało, chyba jakoś tak:
    > "Zabrania się samowolnej agitacji, reklamy banku na (tu wymienione
    > media)". ;)

    Akurat w tym przypadku optowałbym raczej za tym, iż jest to celowe działanie
    Lukasa a nie lojalne posty i własna inicjatywa jego pracowników..... ;))

    > Jeśli są takie akcje na p.b.b. to tylko mogą być przejawem głupoty
    > lub zorganizowaną akcją. :)

    Wydaje mi się, że to drugie...... i dlatego trochę się czuję jak królik
    doświadczalny..;)))

    Pozdrawiam - Adadamus

  • 12. Data: 2002-10-25 13:04:51
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:14ed.00000213.3db912b3@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Jestem tutaj niedawno, ale juz zaobserwowałem osoby, które
    > reprezentują niektóre banki, w tym LUKASA. Ich informacje są bardzo
    > jednostronne. Łatwo ich zidentyfikować. Często też postepuja tak:
    > Zadają prymitywne pytanie dotyczące banku, dla którego pracują i
    > dyskusja zaczyna się.

    Mam nadzieje, ze mnie do nich nie zaliczasz? ;)
    Przyznaje sie, ze zadawalem ostatnio kilka pytan n.t. Lukasa, ale mam
    nadzieje, ze nie byly prymitywne.

    > Dyskutantów jest wielu - reklama za darmo. Moim
    > zdaniem musimy z tym walczyć i "piętnowac" takie postepowanie.
    No tylko czasem naprawde ciezko poznac.

    Wlasnie wczoraj i dzis pojawily sie takie podejrzane "Lukasowe" posty na
    Forum mBanku. Ale to moze byc tez naprawde zadowolony klient.

  • 13. Data: 2002-10-25 13:22:59
    Od: "Gosia" <g...@p...fm>

    Zamiast marnować czas i wypisywać jaki to wspaniały bank może ci pracownicy
    zajęliby się swoimi obowiązkami w firmie np. odpowiadaniem na listy klientów
    przesłane wewnętrzną pocztą - ja czekam na odpowiedź od 25 września i mimo
    5-krotnych przypomnień - cisza nadal.
    A może moje pytanie było niewygodne, bo wskazujące delikatnie mówiąc na
    nieprzemyślane działania banku? Poczekam jeszcze trochę i jeżeli nie
    uzyskam odpowiedzi z banku to opiszę to bardziej szczegółowo.
    Gosia

  • 14. Data: 2002-10-25 13:29:13
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:5380-1035552163@195.114.189.3, Gosia wrote:

> [...]
    > na listy klientów przesłane wewnętrzną pocztą - ja czekam na
    > odpowiedź od 25 września i mimo 5-krotnych przypomnień - cisza nadal.

    Moze nie dociera? Ja pisalem kilkakrotnie i nigdy nie trwalo dluzej niz 2-3
    dni. Jakas odpowiedz przychodzila - nie zawsze calkiem na temat, ale reakcja
    byla.

    Sprobuj info@...

    > A może moje pytanie było niewygodne, bo wskazujące delikatnie mówiąc
    > na nieprzemyślane działania banku? Poczekam jeszcze trochę i jeżeli
    > nie uzyskam odpowiedzi z banku to opiszę to bardziej szczegółowo.

    Co bedziesz czekac, opisuj :)

  • 15. Data: 2002-10-25 13:29:57
    Od: AdAdamus <m...@p...com>

    Gosia napisał(a):

> [...]
    > przesłane wewnętrzną pocztą - ja czekam na odpowiedź od 25 września i mimo

    :)))))))))))) Muszę powiedzieć jest to baaaaaaardzo celne stwierdzenie, jeżeli
    rzeczywiście "grupa uderzeniowa" L. zaniedbała swoje obowiązki............
    ;))))))))) Podobno net jest jak narkotyk - strasznie uzależnia.....;)))))))))

    > A może moje pytanie było niewygodne, bo wskazujące delikatnie mówiąc na
    > nieprzemyślane działania banku? Poczekam jeszcze trochę i jeżeli nie
    > uzyskam odpowiedzi z banku to opiszę to bardziej szczegółowo.

    Sądzę, że po Twojej wypowiedzi tu na grupie na pewno dostaniesz odpowiedź. ;)))

    Pozdrawiam serdecznie - AdAdamus:))

  • 16. Data: 2002-10-25 19:12:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > rzeczywiście "grupa uderzeniowa" L. zaniedbała swoje obowiązki............
    > ;))))))))) Podobno net jest jak narkotyk - strasznie

    He, he.
    Mylicie jednak moim zdaniem pewna rzecz. Ci, ktorzy czytaja, raczej nie
    pracuja na fron line (a jesli czytaja to tlyko tak - dla siebie) i nie sa
    odpowiedzialni za polityke informacyjna czy ogolnie rzecz biorac PR.

    Dlatego osoby udzielajace sie tutaj mozliwe, ze nie maja w ogole pojecia o
    twojej skardze.

    Co ciekawe- pamietacie jak kiedys pracownik BZ WBK pytal sie o "wpadki"
    swojego banku???
    ano - pytal sie - bo nie maja tak jak w innych bankach poczty wewnetrznej.
    Gdyby mieli jak to ma miejsce np. w Lukasie, Fortisie, KB24 to przejrzalby
    glownie te korespondencje i widzial glowne miejsca, gdzie cos wyraznie
    szwankuje.

    Niestety - gora z dolem ma malo wspolnego i chyba czasem zyja w roznych
    swiatach (poytajcie znajomych pracownikow z placowek :)))) Jedni stykaja sie
    z zywym czlowiekiem, drudzy patrza na cyferki, plany, wskazniki.

    No ale - to klient masowy - w przypadku private bankingu to juz inny swiat.
    Doradca podpowie gdzie wyslac syna na studia, pamieta o urodziach, przysle
    nowy kalendarz, nawet da wejsciowke do teatru :)

    Jednym slowem - nie narzekac, tylko zarabiac, zarabiac :)

    Albo isc w strone jakis znacznych liderow opinii typu lekarz, dziennikarz,
    artysta, wykladowca akademicki, adwokat :)

    Przynjamniej czesc pocztkowa wymienanych zawodow - wcalle nie ma taich
    wysokich dochodow - a przeciez banki traktuja ich (znajac tez za wolne
    zawody) duzo lepiej niz "zwyklych" klientow :)))))

    A co do dyskusji inspirowanych przez samych pracownikow bankow, firmy
    wspolpracujace (agencje PR itp) - czasami sie przydaja - wiadomo co w trawie
    piszczy. I jeszcze jedna rzecz- trzeba pamietac, ze choc pbb jest
    opiniotworcza, to jednak czytelnicy stanowia maly promil zwyklych
    uzytkownikow.

  • 17. Data: 2002-10-25 20:37:09
    Temat: Re: Ach ten luksus.......hmmmmmmmmmmmm....;)))
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > Doradca podpowie gdzie wyslac syna na studia, pamieta o urodziach, przysle
    > nowy kalendarz, nawet da wejsciowke do teatru :)

    Zobaczymy czy personal banking w wydaniu multi, tez bedzie pamietal o moich
    urodzinach ;D

    > Jednym slowem - nie narzekac, tylko zarabiac, zarabiac :)

    > Albo isc w strone jakis znacznych liderow opinii typu lekarz, dziennikarz,
    > artysta, wykladowca akademicki, adwokat :)

    ;-)))

    > Przynjamniej czesc pocztkowa wymienanych zawodow - wcalle nie ma taich
    > wysokich dochodow

    ... albo ma dochody -jakby to powiedziec- trudne do wykazania ;-P

    > - a przeciez banki traktuja ich (znajac tez za wolne
    > zawody) duzo lepiej niz "zwyklych" klientow :)))))

    Nie wiem czy lepiej, ale na pewno lagodniej -szczegolnie jesli chodzi o
    limity kredytowe i takie tam ;-)))

    Witek

  • 18. Data: 2002-10-25 20:50:18
    Od: "Gosia" <g...@p...fm>

> [...]
    2-3
    > dni. Jakas odpowiedz przychodzila - nie zawsze calkiem na temat, ale

    Poprzednio odpowiedzi też przychodziły bez problemów w ciągu kilku dni. Nie
    wierzę w problemy z komunikacją, jeżeli wysyłam pytanie i ponaglenia pocztą
    wewnętrzną kilka razy i w czasie tych samych sesji wykonuję bez problemów
    różne operacje np. przelewy wewnętrzne,

    > Sprobuj info@...
    Ostatnia próba była właśnie na ten adres, z prośbą o przekazanie do
    odpowiedzialnego merytorycznie za sprawę członka zarządu.

    > Co bedziesz czekac, opisuj :)
    Poczekam jeszcze trochę, napisze tylko że sprawa dotyczy przebiegu promocji.
    Gosia

  • 19. Data: 2002-10-25 20:56:32
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:17654-1035579001@as1-123.leczna.dialup.inetia.p
    l, Gosia wrote:

> [...]
    > ponaglenia pocztą wewnętrzną kilka razy i w czasie tych samych sesji
    > wykonuję bez problemów różne operacje np. przelewy wewnętrzne,

    To nieładnie; mogliby przynajmniej napisać, że ... myślą nad odpowiedzią.

    > Poczekam jeszcze trochę, napisze tylko że sprawa dotyczy przebiegu
    > promocji.

    :) Tworzysz tzw. suspens na grupie.

    Mi też coraz bardziej podpadają: dzis i wczoraj kilkakrotnie próbowałem
    odsłuchać 10 ostatnich operacji na rachunku KK, i tym razem już za każdym
    razem kończy się na "trwa aktualizacja bazy danych" :(

  • 20. Data: 2002-10-26 10:47:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Zobaczymy czy personal banking w wydaniu multi, tez bedzie pamietal o
    moich
    > urodzinach ;D

    Pewnie bedzie. ale pamietaj - ze to wlasnie ma byc personal a nie priivate
    :) Tak samo "biedniejsi" klienci duzego BRE maja isc do Multi :) (w
    zalozeniu tak mialo byc :)

    > ... albo ma dochody -jakby to powiedziec- trudne do wykazania ;-P

    hehehehe :)