  • Data: 2002-10-24 09:05:16
    Temat: Re: Ach ten Lukas.......hmmmmmmmmmmmm....;)))
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może lepiej byłoby żeby Inteligo inne poletko uprawiało?;))
    > ......ugh.........sciągnięcie nowych wiadomości z tej grupy będzie
    oznaczało
    > kilka godzin........... ;))))))))

    Wczoraj przegladalem GB z tego roku, przedwczoraj z 2001 roku. Jest tam taka
    czesc: zolte kartki, a oprocz tego felieton z polskiego na bankowy - czy
    jakos tak (b. ciekawe!).
    I tak tylko czytalem jak dokopywali Inteligo :)
    Co ciekawe mBank zostawiany byl zazwyczaj w spokoju. Czepili sie li tylko
    mBank jest kobieta i reklamie na Multiporcie (porownaniu bankow, z ktorego
    Multi pozniej zrezygnowalo).

    Na pierwsza zlosliwosc - jeszcze BP Inteligo odpowiedzialo sprostowaniem,
    ale pozniej dali sobie spokoj :)
    Nie da sie nie zauwazyc, ze akurat Bankowcy jako tacy nie za bardzo lubili
    Inteligo - ciekawe jak to sie teraz zmieni. Bo bankowcy bankowcami, ale w
    prasie marketingowej czy opinio-tworczej nie mieli jednak konkurtrencji.

    Ciekawi mnie jak to sie zmieni wlansi teraz, kiedy Inteligo poszlo pod
    skrzydla PKO BP.

    Czy bedzie podobnie jak z mBankiem - nie rusza sie go, bo to BRE :)

    --

    ----
    Amra the Freelancer