  • Data: 2002-10-25 20:50:18
    Temat: Re: Ach ten Lukas.......hmmmmmmmmmmmm....;)))
    Od: "Gosia" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze nie dociera? Ja pisalem kilkakrotnie i nigdy nie trwalo dluzej niz
    2-3
    > dni. Jakas odpowiedz przychodzila - nie zawsze calkiem na temat, ale
    reakcja
    > byla.

    Poprzednio odpowiedzi też przychodziły bez problemów w ciągu kilku dni. Nie
    wierzę w problemy z komunikacją, jeżeli wysyłam pytanie i ponaglenia pocztą
    wewnętrzną kilka razy i w czasie tych samych sesji wykonuję bez problemów
    różne operacje np. przelewy wewnętrzne,

    > Sprobuj info@...
    Ostatnia próba była właśnie na ten adres, z prośbą o przekazanie do
    odpowiedzialnego merytorycznie za sprawę członka zarządu.

    > Co bedziesz czekac, opisuj :)
    Poczekam jeszcze trochę, napisze tylko że sprawa dotyczy przebiegu promocji.
    Gosia