  • Data: 2002-10-25 13:04:51
    Temat: Re: Ach ten Lukas.......hmmmmmmmmmmmm....;)))
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:14ed.00000213.3db912b3@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Jestem tutaj niedawno, ale juz zaobserwowałem osoby, które
    > reprezentują niektóre banki, w tym LUKASA. Ich informacje są bardzo
    > jednostronne. Łatwo ich zidentyfikować. Często też postepuja tak:
    > Zadają prymitywne pytanie dotyczące banku, dla którego pracują i
    > dyskusja zaczyna się.

    Mam nadzieje, ze mnie do nich nie zaliczasz? ;)
    Przyznaje sie, ze zadawalem ostatnio kilka pytan n.t. Lukasa, ale mam
    nadzieje, ze nie byly prymitywne.

    > Dyskutantów jest wielu - reklama za darmo. Moim
    > zdaniem musimy z tym walczyć i "piętnowac" takie postepowanie.
    No tylko czasem naprawde ciezko poznac.

    Wlasnie wczoraj i dzis pojawily sie takie podejrzane "Lukasowe" posty na
    Forum mBanku. Ale to moze byc tez naprawde zadowolony klient.