  • 1. Data: 2002-10-28 07:46:52
    Temat: Ach ten Lukas... Oficjalne stanowisko....
    Od: AdAdamus <m...@p...com>

    Drodzy grupowicze, :))
    za zgodą Pani Anny Woźniak-Managera PR Lukas S.A. cytuję post, który
    otrzymałem w związku z tematem " Ach ten Lukas ...............hmmmmmm
    ;))" :

    "...........Szanowni Panowie,
    rzeczywiście z uwagą śledzimy wszystkie posty, które ukazują się na
    grupie pl.biznes.banki.
    Zwłaszcza te, które dotyczą LUKAS Banku...
    Po to, by wiedzieć co grono opiniotwórcze sądzi na temat oferty naszego
    banku, jakości obsługi
    klienta, co możemy zmienić, co poprawić itp.
    Często też korespondujemy (prywatne adresy e-mail) z osobami, które
    zgłosiły konkretne uwagi, by
    dopytać o szczegóły sprawy i wyjasnić ją, a w efekcie ulepszyć dana
    kwestie.
    Gwarantuję jednak, że nie bierzemy bezpośredniego udziału w dyskusjach
    na grupie, nie wychodzimy z
    własnymi tematami i nie prowadzimy "akcji reklamowej". Zbyt cennym
    źródłem informacji jest dla nas
    grupa, by nią w jakikolwiek sposób manipulować.
    Państwo rozmawiacie o nas, czasami cześciej, czasami rzadziej, bo
    jesteśmy jednym z banków, z
    którego usług korzystacie. I to nas cieszy...

    Pozdrawiam serdecznie,

    Anna Woźniak
    PR Manager
    LUKAS SA i LUKAS Bank SA............"

    Nie wiem jak Was, ale mnie to nie za bardzo przekonało, ale Panią Annę
    chętnie bym widział na tej grupie :)))

    Pozdrawiam - AdAdamus

  • 2. Data: 2002-10-28 08:01:30
    Temat: Re: Ach ten Lukas... Oficjalne stanowisko....
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Mon, 28 Oct 2002 08:46:52 +0100, AdAdamus <m...@p...com>
    wrote:

    >Nie wiem jak Was, ale mnie to nie za bardzo przekonało, ale Panią Annę
    >chętnie bym widział na tej grupie :)))
    >

    >Pozdrawiam - AdAdamus

    Ciekawe jak długo by z nami wytrzymała.
    SŁuczak był twardzielen, ale też dał za wygraną.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!

    > Ciekawe jak długo by z nami wytrzymała.
    > SŁuczak był twardzielen, ale też dał za wygraną.

    Kurde.......do tej pory tylko podczytywałem tę grupę........;)))))))
    Musisz mnie oświecić z tym SŁuczakiem........... kto zacz On był? ;))

    Pozdrawiam - AdAdamus

  • 4. Data: 2002-10-28 08:22:45
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    Użytkownik "AdAdamus" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    > Krzysiolek napisał(a):

    > Kurde.......do tej pory tylko podczytywałem tę grupę........;)))))))
    > Musisz mnie oświecić z tym SŁuczakiem........... kto zacz On był? ;))

    Made by Pekao :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2002-10-28 08:53:09
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    "AdAdamus" <m...@p...com> wrote in message
> [...]
    [...]
    > Kurde.......do tej pory tylko podczytywałem tę grupę........;)))))))
    > Musisz mnie oświecić z tym SŁuczakiem........... kto zacz On był? ;))

    Jak chcesz próbkę tego co przechodził SL to zobacz wątek
    "Pekao zaczyna kontrofensywe" w szczególności post tensor1'a :-)

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 6. Data: 2002-10-28 09:03:34
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Mon, 28 Oct 2002 09:05:31 +0100, AdAdamus <m...@p...com>
    wrote:

    >Kurde.......do tej pory tylko podczytywałem tę grupę........;)))))))
    >Musisz mnie oświecić z tym SŁuczakiem........... kto zacz On był? ;))

    To był nasz ulubiony wodnik prasowy Pekaosa, który sie tu swojego
    czasu dość często odzywał. Mogłeś go też widzieć w TV. Ale stąd musiał
    się wycofać. I teraz pozostało mu tylko czytać grupy.

    Pozdrawiam panie Sebastianie.
> [...]

    > Jak chcesz próbkę tego co przechodził SL to zobacz wątek
    > "Pekao zaczyna kontrofensywe" w szczególności post tensor1'a :-)

    :))))))))
    Czytając ten post, o mały włos a podążyłbym tropem tensora........;)))))))

    Pozdrawiam - AdAdamus

  • 8. Data: 2002-10-28 09:18:23
    Od: AdAdamus <m...@p...com>

    Krzysiolek napisał(a):

    > To był nasz ulubiony wodnik prasowy Pekaosa, który sie tu swojego
    > czasu dość często odzywał. Mogłeś go też widzieć w TV. Ale stąd musiał
    > się wycofać.

    Jego nick to SL? Przejrzałem nicki na grupie i nie trafiłem na niego......
    musiał chyba przed wrześniem jeszcze nadawać....

    > I teraz pozostało mu tylko czytać grupy.

    Z korzyścią dla PKOSA jak rozumiem? ;))))

    > Pozdrawiam panie Sebastianie.

    To chyba do Pana SL było?;))

    Pozdrawiam - AdAdamus

  • 9. Data: 2002-10-28 09:22:10
    Od: AdAdamus <m...@p...com>

    Robert Wicik napisał(a):

    > Użytkownik "AdAdamus" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    > Made by Pekao :-))

    Jak made by PKOSA to chyba jakiś wadliwy produkt był........bo
    zniknoł......;)))))))))

    Pozdrawiam - AdAdamus

  • 10. Data: 2002-10-28 09:37:03
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    AdAdamus wrote:

    > Jego nick to SL? Przejrzałem nicki na grupie i nie trafiłem na niego......
    > musiał chyba przed wrześniem jeszcze nadawać....

    http://groups.google.com/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as
    _ugroup=pl.biznes.banki&as_uauthors=sluczak%40pekao.
    com.pl&lr=&hl=pl

    pzdr

    Tomek