  • 11. Data: 2002-10-28 09:46:25
    Temat: Re: Ach ten Lukas... Oficjalne stanowisko....
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Mon, 28 Oct 2002 10:18:23 +0100, AdAdamus <m...@p...com>
    wrote:

    >Jego nick to SL? Przejrzałem nicki na grupie i nie trafiłem na niego......
    >musiał chyba przed wrześniem jeszcze nadawać....

    Sluczak, albo po prostu "sebastian luczak"

    >To chyba do Pana SL było?;))

    Tak, do niego.
    Bo pomimo że go ciągle ktoś napadał, to raczej go lubiliśmy.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!

    > Sluczak, albo po prostu "sebastian luczak"

    > Tak, do niego.
    > Bo pomimo że go ciągle ktoś napadał, to raczej go lubiliśmy.

    Ciekawa osobowość...hehehehe.....
    Jak zerknołem na google zapodane przez kolegę Tomasza to mam już jasność
    dlaczego mimo tak odległego okresu jeszcze go pamiętacie ;)))))))))))

    Pozdrawiam - AdAdamus

  • 13. Data: 2002-10-28 12:24:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Bo pomimo że go ciągle ktoś napadał, to raczej go lubiliśmy.

    Jest na prawde super. I jako osoba i jako rzecznik prasowy! :)

  • 14. Data: 2002-10-29 10:41:12
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik AdAdamus pisze:

    > Drodzy grupowicze, :))
    > za zgodą Pani Anny Woźniak-Managera PR Lukas S.A. cytuję post, który
    > otrzymałem w związku z tematem " Ach ten Lukas ...............hmmmmmm
    > ;))" :
    >
    > "...........Szanowni Panowie,
    > rzeczywiście z uwagą śledzimy wszystkie posty, które ukazują się na
    > grupie pl.biznes.banki.
    [...]
> [...]
    > na grupie, nie wychodzimy z
    > własnymi tematami i nie prowadzimy "akcji reklamowej". Zbyt cennym
    > źródłem informacji jest dla nas
    > grupa, by nią w jakikolwiek sposób manipulować.
    > Państwo rozmawiacie o nas, czasami cześciej, czasami rzadziej, bo
    > jesteśmy jednym z banków, z
    > którego usług korzystacie. I to nas cieszy...
    >
    > Pozdrawiam serdecznie,
    >
    > Anna Woźniak
    > PR Manager
    > LUKAS SA i LUKAS Bank SA............"
    >
    > Nie wiem jak Was, ale mnie to nie za bardzo przekonało, ale Panią Annę

    Mnie tak.
    Innej odpowiedzi nie można oczekiwać. Poważna firma nie pozwala sobie
    na reklamę budzącą kontrowersje i sprzeciw w danym środowisku.
    Oczywiście nikt nie może poręczyć, że jakiś młody i pełen zapału
    pracownik L.B. samodzielnie pisze na tą grupę. ;-)

    --
    mj

  • 15. Data: 2002-10-29 10:57:46
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Oczywiście nikt nie może poręczyć, że jakiś młody i pełen zapału
    > pracownik L.B. samodzielnie pisze na tą grupę. ;-)

    eee = w przypadku takich bankow jak Lukas, Multi. mBank wystarcza klienci :)

  • 16. Data: 2002-10-31 22:02:10
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "AdAdamus" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    > "...........Szanowni Panowie,
    > rzeczywiście z uwagą śledzimy wszystkie posty, które ukazują się na
    > grupie pl.biznes.banki.
    > Zwłaszcza te, które dotyczą LUKAS Banku...

    a na Kinowej w dalszym ciagu mozna sie napis kawy bez cukru i bez
    smietanki... (smietanke, to pewnie spija Zarzad, ale ten cukier ?)
    Beniowa