  • Data: 2002-03-22 17:06:05
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: k...@i...pl (Roman k.) szukaj wiadomości tego autora

    From: "gornik" <g...@g...w.pl>
    > Proszę bardzo:
    > REJONOWY URZĄD POCZTOWY WARSZAWA-ŚRÓDMIEŚCIE
    > Bank Pocztowy SA
    > BPSA Centrum Rach.Sk
    > 13200019-990112-17004-10310-0-0
    >
    > Tyle, że nie wiem czy to jest jeden numer dla wszystkich czy zależnie od
    > miejsca zamieszkania. Ja mieszkam WA-Centrum

    Ja akurat dostałem inny numer w innym banku. Zadzwoniłem do kartoteki RTV w
    Rejonowym Urzędzie pocztowym W-wa Śródm. (663-52-82) i tam miła pani
    kierownik podała mi potrzebne dane.
    Na trzech pocztach nie potrafili mi nic powiedzieć - po prosu "czarna
    dziura".

    Swoją ścieżką, z tym abonamentem RTV to ciekawa historia. Jest to jedyny
    znany mi abonent (opłata, zapłata itd.) w którym adresat nie figuruje na
    żadnym dokumencie. Na każdym z druków i rachunków które otrzymujemy, jest
    wyraźnie napisane, kto jest adresatem, w jakim banki ma swoje konto, jakie
    są telefony kontaktowe adres korespondencyjny itd. Tylko abonament RTV jest
    "tajny" a więc chyba nie bardzo wiadomo kto się tymi pieniędzmi z kim
    dzieli.
    Za zachodnią granicą firma pośrednicząca jest znana i melduje się sama tuż
    po zgłoszeniu odbiornika i podaje wszystkie swoje dane kontaktowe.

    Pozdrowienia
    Roman K.