eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiA w USA jak zwykle "dziwniej"... › Re: A w USA jak zwykle "dziwniej"...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!eter
    nal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POST
    ED!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: A w USA jak zwykle "dziwniej"...
    Date: Sun, 05 Jan 2014 19:30:56 -0600
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 23
    Message-ID: <lad10f$kad$1@dont-email.me>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <ep4uhsw56342$.1kq6ldywtbio7.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <1v52argaxxofw.1q6y1vwip64ky$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <la95ck$5mc$3@node1.news.atman.pl>
    <52c9f500$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 6 Jan 2014 01:30:56 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="d71cc262c85020475ee750b4fc9517b4";
    logging-data="20813";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18nJNJ9MXgMT0MOxGj0CeY9HmeToEuQjoU="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:28.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/28.0a2
    In-Reply-To: <52c9f500$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    Cancel-Lock: sha1:su9KyyrhJq2omd6hrs6f3I3Iuoo=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:599034
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Finke wrote:
    > W dniu 2014-01-04 15:21, Andrzej Lawa pisze:
    >
    >> Nie przyjęły się głównie dlatego, że jak u nas zaczęły masowo pojawiać
    >> się karty płatnicze, to praktycznie równolegle z elektronicznymi
    >> terminalami.
    >
    > W USA powszechnie używa się terminali elektronicznych, które nie
    > wymagają wpisywania PIN-u ani podpisu. Wystarczy przeciągnięcie paska
    > karty przez czytnik i od razu drukuje się potwierdzenie transakcji.
    > Jak widać zaufanie daje wymierny spadek kosztów transakcyjnych.
    >
    > T.
    >

    dodam jeszcze, ze nie przez panią kasjęrkę, tylko przez klienta a
    terminal jest ustawiony w taki sposób, że pani tej karty na oczy nie widzi.

    Zeby bylo smieszniej pani kasjerki tam nie ma, bo to kasy samoobsługowe.
    skanujesz towar, przeciągasz karte zabierasz kwitek i towar i wychodzisz.

    I nikt lamentów nie robi i łez nad skopiownymi paskami nie wylewa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1