  • 11. Data: 2002-03-06 20:23:50
    Temat: Re: A to jest bardzo ciekawe
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    > Tak tylko nie powiedzialas, ze ta dyspozycja zlecenia stalego tez jest na
    > takiej karteczce kserowanej :)))) To powinno kiedys trafic do muzeum
    > bankowosci... Dyspozycja przelewu czy zlecenia stalego to niezapomniane
    > przezycie w tym banku :)

    Kserowana kartka to szczyt techniki w Pekao. W moim (bylym) oddziale
    wiekszosc zlecen musialem skladac w ten sposob, ze panienka dawala mi
    oddarty kawalek czystego papieru z drukarki i mowila: "Prosze pisac to co
    panu podyktuje...". I bralo sie dlugopis i skrobalo. Z tego co wiem jest tam
    tak do dzis. Moze ktos tam wpadnie kiedys na pomysl, ze jesli juz koniecznie
    wszystko musi byc na papierze, to moze lepiej (i szybciej) bedzie wydrukowac
    odpowiedni formularz na ktorym klient moglby sie tylko podpisac. A moze po
    prostu jestem zbyt wymagajacy.

    > Ufff dobrze ze nie mam tam juz konta...
    Swiete slowa.

  • 12. Data: 2002-03-07 09:59:43
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > odpowiedni formularz na ktorym klient moglby sie tylko podpisac. A moze po

    Patrz, a ja kilka dni temu płaciłem w mojej filii za coś tam i juz wyjmowałem
    długopis, a tu dysponentka tylko kazała sobie przedyktować numer rachunku, tytuł
    przelewu (na szybkie wymyślenie nie byłem przygotowany ;-) i jeszcze raz numer
    rachunku (sprawdzająco), potem ikmką przez terminal, potwierdzenie i tyle mnie
    widzieli :-))
    Ponieważ dysponentki młode i widać, że rozgarnięte, to nie mam powodu, żeby
    sądzić iż bank do kitu.
    Aha- i nie było żadnej kolejki- ot tak wszedłem sobie, usiadłem i już.
    Jak więc widać można- tylko trzeba chcieć :-))
    Faktem jest, że jak idę do banku, to wiem konkretnie czego chcę i nie
    zastanawiam się co i jak i gdzie- po prostu znam ofertę swojego banku- to
    wszystko :-))
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 13. Data: 2002-03-07 10:48:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Faktem jest, że jak idę do banku, to wiem konkretnie czego chcę i nie
    > zastanawiam się co i jak i gdzie- po prostu znam ofertę swojego banku- to
    > wszystko :-))

    No tak, ale zawwsze musisz isc do oddzialu. Ja probowalem z dwoma - jeden na
    uczeli drugi na osiedlu - wiecznie zapchane - kolejeczka od 15 minut w gore

  • 14. Data: 2002-03-07 11:18:50
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > No tak, ale zawwsze musisz isc do oddzialu. Ja probowalem z dwoma - jeden na
    > uczeli drugi na osiedlu - wiecznie zapchane - kolejeczka od 15 minut w gore

    Nie do oddziału, a do filii.
    Ja mam lepiej mam trzy małe filie po drodze plus oddział przy pracy, więc do
    wyboru, do koloru, a chodzić naprawdę nie muszę osobiscie do oddziału, bo jak
    wiem że mamzrobić przelew, to po prostu idzie do mBanku rano (teleserwis), a z
    tamtąd odpowiedniego dnia wychodzi gdzie trzeba.
    Pekao da sie lubić, ale każdy ma swoje wymagania i nie musi korzystać z danego
    banku.
    Jednemu sie podoba, a drugiemu nie :-))
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 15. Data: 2002-03-07 12:05:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Pekao da sie lubić, ale każdy ma swoje wymagania i nie musi korzystać z
    danego
    > banku.
    > Jednemu sie podoba, a drugiemu nie :-))

    W obu przypadkach to filie :)
    Da sie lubic, ale - wole robic przelewy via Internet i wiedziec zawsze ile
    mam kasy na koncie - tylko tak, zbey nie pobierano za to ode mnie ekstra
    kasy :)

  • 16. Data: 2002-03-07 12:29:43
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > mam kasy na koncie - tylko tak, zbey nie pobierano za to ode mnie ekstra

    Masz rację- ja też robię większość przelewów przez mBank, ale te naprawdę ważne
    (wymagające potwierdzenia) robię osobiście w oddziale.
    Grzegorz

  • 17. Data: 2002-03-07 12:58:00
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Masz rację- ja też robię większość przelewów przez mBank, ale te naprawdę
    ważne
    > (wymagające potwierdzenia) robię osobiście w oddziale.
    > Grzegorz

    To do tego mam BZWBK za rogiem :) Chociaz ja waznych takic znowu przelewow
    nie robie :)))

  • 18. Data: 2002-03-07 14:19:27
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > tamtąd odpowiedniego dnia wychodzi gdzie trzeba.
    > Pekao da sie lubić, ale każdy ma swoje wymagania i nie  musi korzystać z

    zgadzam się z tobą.
    mi też się podoba.

  • 19. Data: 2002-03-07 16:31:58
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Aha- i nie było żadnej kolejki- ot tak wszedłem sobie, usiadłem i już.
    > Jak więc widać można- tylko trzeba chcieć :-))

    A jak się już obudziłeś, to co? ;-)

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Reality Show BAR w Internecie > Ogladaj, komentuj, glosuj...
    >>> http://barpolsat.interia.pl/

  • 20. Data: 2002-03-07 21:21:19
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > A to dziwne, gdyż od roku dostaję pensję z ING BSK i ZAWSZE w Pekao jest
    > tego samego dnia. Gdy wykonuję przelewy z mBanku do Pekao też dochodzą
    tego
    > samego dnia.

    Wcale nie dziwne. Jak to bywa z wlochami, zalezy od egzemplarza :))) Wiem
    moze moj oddzial byl jakis trefny :(