  • 1. Data: 2008-10-14 19:35:18
    Temat: 8% KO lukas ponownie
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    http://www.lukasbank.pl/promocje/oszczednosci/rachun
    ek_oszczedzam/oferta_oszczed_rachunek.asp

    Nie wiem czy juz bylo... 8% do 50.000zl wazne do dzis do konca roku.

    Szymon

  • 2. Data: 2008-10-14 19:55:14
    Temat: Re: 8% KO lukas ponownie
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Szymon pisze:
    > http://www.lukasbank.pl/promocje/oszczednosci/rachun
    ek_oszczedzam/oferta_oszczed_rachunek.asp

    > Nie wiem czy juz bylo... 8% do 50.000zl wazne do dzis do konca roku.

    Oj, chyba nie polecasz banku, ktory odcina sie odpowiedzialnosci za
    swoich pracownikow, gdy oni wyczyszcza konto klientom banku?

    --
    Nowy-Sacz Ogloszenia Drobne
    www.ogloszenia.nowy-sacz.pl

  • 3. Data: 2008-10-14 19:58:15
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Oj, chyba nie polecasz banku, ktory odcina sie odpowiedzialnosci za swoich
    > pracownikow, gdy oni wyczyszcza konto klientom banku?

    Informuje o najwyzej oprocentowanym KO.
    Z tego co wiem to Lukas przejal odpowiedzialnosc i sprawa sie zakonczyla po
    mysli klienta. Wiesz... gdyby w tych kategoriach rozpatrywac to zaden bank
    nie jest godny trzymania w nim oszczednosci calego zycia.

  • 4. Data: 2008-10-14 20:08:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Szymon pisze:

> [...]
    > mysli klienta. Wiesz... gdyby w tych kategoriach rozpatrywac to zaden bank
    > nie jest godny trzymania w nim oszczednosci calego zycia.

    Na forum mBanku ktos napisal, ze znowu potraktowali to oprocentowanie
    jako bonus dla klientow przynoszacych kase z zewnatrz.
    Jesli ktos mial u nich pieniadze, to oprocentowanie ma na starych
    stawkach, podwyzszone dostanie tylko dla nowych srodkow wplaconych do
    banku juz w okresie promocji.

    Tak powinno byc w kazdym banku ;)

  • 5. Data: 2008-10-14 20:13:04
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Ciekawy temat. A wyplata i wplata powoduje uruchomienie 8%?

  • 6. Data: 2008-10-14 20:25:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Szymon pisze:
    > Ciekawy temat. A wyplata i wplata powoduje uruchomienie 8%?

    Z podobnej dyskusji pamietam, ze "zapamietywali" wysokosc srodkow w
    chwili wprowadzenia promocji.
    Natomiast mozliwe, ze wyzerowanie rachunku moze po chwili negocjacji
    doprowadzic, ze te same srodki bedzie mozna jednak wplacic po "wyzszym
    kursie".

  • 7. Data: 2008-10-14 20:27:22
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    inna sprawa, ze przy 5,1% to pewnie malo kto mial saldo wyzsze niz 0zl :-)

  • 8. Data: 2008-10-14 21:41:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" gd2v8m$h81$...@n...wp.pl

    > Natomiast mozliwe, ze wyzerowanie rachunku moze po chwili negocjacji doprowadzic,
    ze te same srodki bedzie mozna jednak wplacic po
    > "wyzszym kursie".

    Może nawet nie trzeba wypłacać a jedynie trzeba szepnąć
    słowo o rezygnacji z powodu niskiego oprocentowania?...

    Dla mnie bez znaczenia w tym stuleciu. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2008-10-15 07:52:34
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

> [...]
    > Jesli ktos mial u nich pieniadze, to oprocentowanie ma na starych
    > stawkach, podwyzszone dostanie tylko dla nowych srodkow wplaconych do

    Dokładnie tak jest w regulaminie. ale... czy ktoś poważny trzymał u nich
    kasę na 4.5 % ?. Teraz może wrócić do nich (jeżeli ma wolne środki) na
    8% a potem rozglądnąć się gdzie dają znów 8%. I tak dalej, aż Elixir
    się zagrzeje ;)

    --
    Boguś

  • 10. Data: 2008-10-15 08:11:53
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Boguś" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kasę na 4.5 % ?. Teraz może wrócić do nich (jeżeli ma wolne środki) na 8%
    > a potem rozglądnąć się gdzie dają znów 8%. I tak dalej, aż Elixir się

    w dobie powszechnego Elixiru kasa szybko wedruje ;-)
    Bylem w Lucasie w czerwcu-lipcu, wyzerowalem po skonczeniu promocji, teraz
    wroce znowu i bede czekal na KO 8,5% albo na sensowne lokaty powyzej 10%. KO
    ma ta przewage ze mozna na nim spokojnie wyczekiwac lepszych ofert.