  • 1. Data: 2008-10-14 19:32:22
    Temat: Polbank - ile czasu po podpisie do otrzymania KK?
    Od: "ygreko" <...@...com>

    Wybralem plaska MC, z niskim limitem, jako dodatkowa do platnosci za
    granica w euro. Podpisalem umowe 29.09 (kurier) i do dzisiaj zero
    jakiejkolwiek informacji od Polbanku. Nie mam akurat wolnej godzinki w
    oczekiwaniu na odebranie telefonu przez infolinie, wiec zapytam Was: ile
    czasu z reguly trzeba czekac na jakakolwiek informacje od banku?

  • 2. Data: 2008-10-14 19:37:03
    Temat: Re: Polbank - ile czasu po podpisie do otrzymania KK?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    ygreko pisze:
> [...]
    > oczekiwaniu na odebranie telefonu przez infolinie, wiec zapytam Was: ile
    > czasu z reguly trzeba czekac na jakakolwiek informacje od banku?

    Ja sprawy z KK zalatwialem z pracownica banku (wyrabianie, podwyzszanie
    limitu). Wzialem telefon do placowki z ich strony i dzwonilem do
    oddzialu, proszac o rozmowe z "pania spod okna". Dosyc szybko szlo.

  • 3. Data: 2008-10-14 21:02:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    a może wkrótce dostaniesz list, że decyzja negatywna? mnie w ten sposób
    Polbank jakiś czas temu zaskoczył, ale za to GE dał mi kk z jeszcze
    wyższym limitem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-10-15 07:31:17
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 14 Oct 2008 23:02:24 +0200, RobertS napisał(a):

    > a może wkrótce dostaniesz list, że decyzja negatywna? mnie w ten sposób
    > Polbank jakiś czas temu zaskoczył,

    Mnie właśnie wczoraj zaskoczył. 2 dni przed czarnym piątkiem złożyłem
    wniosek o MC Polbank dzieciom, pani w oddziale mnie przekonywała, że luz.
    W piątek ;-) okazało się, że nie luz, bo mam 'nieudokumentowane kilkaset
    złotych dochodu' (stałe zlecenia, które pewnie bym opisał, ale ich
    formularz ma 1 rubrykę na podanie kontaktu do chlebodawcy).
    Wniosek poprawiłem poprzez skreślenie tej pozycji (wnioskowany limit
    niewiele wyższy od wynagrodzenia miesięcznego netto).
    I wczoraj telefon: niestety, odmowa. Dzwonię na centralę, babka łączy z
    działem decydenckim, a tam: 'bank zastrzega sobie możliwość
    niepoinformowania o przyczynach odmowy przyznania karty'.

    Trącał ich pies, nie chcą to nie, poszukam gdzieś indziej, chyba że mnie
    w ogóle przejdzie ochota na MC.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2008-10-15 08:23:50
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 14 Oct 2008 21:32:22 +0200, ygreko napisał(a):

> [...]
    > oczekiwaniu na odebranie telefonu przez infolinie, wiec zapytam Was: ile
    > czasu z reguly trzeba czekac na jakakolwiek informacje od banku?

    Golda wysyłali jakieś 2,5 tygodnia. Pierwszy przyszedł listem zwykłym pin
    do teleserwisu (nie wiem po co bo do aktywacji karty nie był potrzebny),
    potem poleconym karta a na końcu zwykłym pin do karty. Aktywację proponuję
    robić w sobotę, już po 15 minutach udało mi się dodzwonić ;).

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2008-10-15 15:15:29
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message
    > a może wkrótce dostaniesz list, że decyzja negatywna? mnie w ten sposób
    > Polbank jakiś czas temu zaskoczył, ale za to GE dał mi kk z jeszcze
    > wyższym limitem...

    No, jesli odrzuca wniosek o karte z kredytem 2000 zl to rzeczywiscie
    bedzie mozna powiedziec, ze sytuacja banku jest tragiczna ;))). To ma byc
    moja druga karta, moze wiedza, ze bede placil tylko za granica, w Europie,
    i dlatego nie chca dac?
    Przekrece tam dzis i zapytam co z moim wnioskiem...

  • 7. Data: 2008-10-15 16:13:48
    Od: Jooseff <g...@g...com>

    Dnia 15-10-2008 o 17:15:29 ygreko <...@...com> napisał(a):

> [...]
    > Europie, i dlatego nie chca dac?
    > Przekrece tam dzis i zapytam co z moim wnioskiem...

    A spróbuj podpisać umowę na szumnie rozwjaną usługę jaką jest instalacja
    terminala POS.
    Też wstrzymują.
    Oczywiście chwilowo ;)

    --