  • Data: 2004-05-08 10:23:53
    Temat: Re: 6 dzien bez dostepu do rachunku w mBanku
    Od: vpw <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 5 May 2004 09:02:42 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko wrote:

    > Czyli reasumując:
    > 1. Zablokowałeś kanał telefoniczny
    > 2. Zablokowałeś kanał internetowy
    > 3. Nie masz żadnych kart do rachunku
    > 4. Nie uaktualniłeś numeru telefonu w systemie mBanku, który jest częścią
    > procedury weryfikacji
    >
    > I jeszcze narzekasz, że mBank jest zły? Trzeba mieć tupet.

    A czy ktos z was probowal zmienic dane osobowe (te vitalne) w mbanku. Ja od
    2 lat co miesiac prosze na infolinii o zmiane adresu zameldowania i
    zamieszkania, poniewaz przeprowadzilem sie i zmienilem dowod. Prosza mnie o
    przeslanie dyspozycji faksem z kserokopia dowodu i tak robie. Ale do dnia
    dzisiejszego jak robie przelew pokazuje sie moj stary adres. Co smiesznie
    na infolinii twierdza, ze maja juz nowy adres w systemie. Adres do
    korespondencji jest inny zarowno od adresu zamieszkania jak i adresu na
    przelewach. Przy tym zmiana numeru telefonu wydaje mi sie rownie trudna.
    --
    vpw (2004-05-08 12:20:41)