  • 1. Data: 2014-08-12 10:54:26
    Temat: 50 wisienek za przelew mobilny w Getin Banku
    Od: Benny <j...@g...com>

    Wystarczy zrobić przelew poprzez aplikację Getin Banku na kwotę minimum 20 zł
    Szczegóły: https://promocje.getinbank.pl/getinmobile/

    http://jakdorobic.wordpress.com/

  • 2. Data: 2014-08-12 10:57:28
    Temat: Re: 50 wisienek za przelew mobilny w Getin Banku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-08-12 10:54, Benny pisze:
    > Wystarczy zrobić przelew poprzez aplikację Getin Banku na kwotę minimum 20 zł
    > Szczegóły: https://promocje.getinbank.pl/getinmobile/

    ale:
    W promocji mogą wziąć udział wszyscy Klienci, którzy w ciągu ostatnich 6
    miesięcy nie wykonali żadnego przelewu przez aplikację Getin Mobile oraz
    nie skorzystali z Lokaty Mobilnej.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-08-19 21:40:31
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Komuś dali już te wiśnie?

  • 4. Data: 2014-08-20 14:09:55
    Od: Benny <j...@g...com>

    nie

  • 5. Data: 2014-08-21 13:14:10
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Ja dziś dostałem :)

  • 6. Data: 2014-08-21 21:05:14
    Od: www2 <t...@g...com>

    Takze dzisiaj dostalem... Milo z ich strony :)

  • 7. Data: 2014-08-22 08:55:21
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    On 2014-08-21 21:05, www2 wrote:
    > Takze dzisiaj dostalem... Milo z ich strony :)

    Co znaczy miło? Zmieścili się w czasie? To przyzwoicie, u mnie 50 ciągle
    nie ma, a minęło 6 dni.