  • 51. Data: 2002-01-24 18:04:49
    Temat: Re: 50 PLN OD INTELIGO!
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    > Szczerze pisząc dziwię się, że jeszcze nas nie zamordowałeś :-))) Przecież
    > zaspamowanie naszych skrzynek byłoby w Twoim stylu, nieprawdaż?

    Własnie nie. Chyba nie zrozumiałeś.

    > Już raz napisałeś EOT - nie rzucaj słów na wiatr.
    > Ty, a może Ty spamujesz tymi EOTami? ;-)

    Chyba tak ;)
    Chyba muszę mieć ostatnie zdanie. :(

    > No nie przypominam sobie, żebyśmy jakoś zbytnio gadali ;-)

    To nie było do Ciebie. Poza tym to cytat. Nie trzeba go brać dosłownie.

    > Ale fakt - głupi ten wątek się robi - postaram Ci się już nie odpisywać.

    Racja. Ja też się postaram.

    Możesz pisac na priv.

    EOT - ostatecznie :)

  • 52. Data: 2002-01-24 22:18:06
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Trzucha" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ja żyję kosztem innych?

    Ależ skąd!! Ty jesteś nieskazitelnie uczciwy!I doskonale znasz zasady
    panujące na grupach dyskusyjnych i sie do nich stosujesz!
    A, że "inaczej"...???? A co Was to, qrwa, obchodzi?! :-(

    > Coś Ci się stało, że odebrałeś dwie wiadomości więcej? Zrozum, że część
    osób
    > może się ucieszyć z tego linku bo właśnie chcą sobie założyć konto w
    > Inteligo.

    Oczywiście! Napewno , ktoś, kto czyta grupe banki dowiedział sie od Ciebie o
    tej wspaniałej promocji i założy tam DZIĘKI Tobie konto! :-(

    Poza tym ta lista jest o BANKACH (zakładamy, że inteligo jest
    > bankiem) więc list jest jak najbardziej na temat.

    I dlatego każdy, kto tu zagląda wie o istnieniu Inteligo. Jak ma ochotę mieć
    także tam konto (o ile go nie ma), lub zachęcić do tego swoich znajomych
    zrobi to bez Twojego i Tobie podobnych (których było tu mnóstwo) postów. :-(

    Chciałem podzielić się z
    > innymi sposobem na efektywniejsze uzytkowanie Inteligo. Oczywiście ja na
    tym
    > tez zyskuję co nie zmienia przydatności tego linku. Jak ja żyję kosztem
    > innych to Ty jesteś samolubny.

    Nieeeeeee............ Ty tylko wkurwiasz nas. :-(

    > Nie porównuj tego do kradzieży samochodu. Zachowaj proporcje.
    > Gdybym powiedział, że jesteś mordercą bo zabiłeś komara?

    Ja jestem mordercą kąśliwych owadów, robaków, .... A ty nie jesteś spamerem
    ?

    Witamy w naszej grupie! O promocji wiemy od dawna. Temu Panu dziękujemy za
    reklamę.
    Jako człek inteligentny (może się mylę ??), nie pozwolisz sobie już NIGDY
    WIĘCEJ na podobny wybryk.

    Ja nie obrażam się na MediaMarkt za telewizyjną reklamę -"nie dla idiotów"
    jedzących wodnistą zupę widelcem, choć niektórzy pacjenci psychiatrów
    szukają prawników, aby MM "dokopać".

    Mamy Ci dokopać ?????
    Wiem......(?!) - nie damy Ci rady... Ty nie jesteś uparty "jak osioł"
    idiota - Ty jesteś konsekwentny!, ..Ty nam jeszcze pokażesz (?!) :-(

  • 53. Data: 2002-01-25 09:00:53
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > panujące na grupach dyskusyjnych i sie do nich stosujesz!
    > A, że "inaczej"...???? A co Was to, qrwa, obchodzi?! :-(

    Niezupełnie. Zdaję sobie sprawę, że popełniłem błąd ale nie rozumem tylko
    skali potępienia. Jestem tutaj od ok. 16 miesięcy (nie zawsze się udzielam)
    a po wysłaniu 2 wiadomości zostaję nawyzywany od spamerów itp. Co
    najzabawniejsze, część osób czytających tą listę, potępiając moje
    spamowanie, próbuje wysyłać mi duże ilości spamu i zapisać mnie na różne
    maillisty (oczywiście nieudolnie ale to świadczy jedynie o ich poziomie).

    > osób
    >
    > Oczywiście! Napewno , ktoś, kto czyta grupe banki dowiedział sie od Ciebie
    > tej wspaniałej promocji i założy tam DZIĘKI Tobie konto! :-(

    Zdziwiłbyś się ile osób korzysta z tych linków (także w poprzednich
    edycjach).
    Część po prostu czeka, z założeniem konta, na taką wiadomość. Część (nowych)
    dopiero dowiaduje się o tej promocji.

> [...]
    > także tam konto (o ile go nie ma), lub zachęcić do tego swoich znajomych
    > zrobi to bez Twojego i Tobie podobnych (których było tu mnóstwo) postów.
    :-(

    Nie każdy. Gwarantuję Ci to.
    Reszta jak wyżej.

    > Chciałem podzielić się z
    > tym
    >
    > Nieeeeeee............ Ty tylko wkurwiasz nas. :-(

    Poprawka! CIEBIE :)

    > Ja jestem mordercą kąśliwych owadów, robaków, .... A ty nie jesteś
    spamerem
    > ?

    Nie jestem. Przykro mi, że Ci się tak wydaje.

    > Witamy w naszej grupie! O promocji wiemy od dawna. Temu Panu dziękujemy za
    > reklamę.

    Ja też wiem od dawna. Ale o tej edycji dopiero od wczoraj (dopiero ruszyła).
    :)

    > Jako człek inteligentny (może się mylę ??), nie pozwolisz sobie już NIGDY
    > WIĘCEJ na podobny wybryk.

    Mam nadzieję, że się nie mylisz ;)
    Postaram się tak nie robić.

    > Ja nie obrażam się na MediaMarkt za telewizyjną reklamę -"nie dla idiotów"
    > jedzących wodnistą zupę widelcem, choć niektórzy pacjenci psychiatrów
    > szukają prawników, aby MM "dokopać".

    Część osób czytających tą listę postępuje analogicznie.

    > Mamy Ci dokopać ?????

    Już próbują. ;))))))))

    > Wiem......(?!) - nie damy Ci rady... Ty nie jesteś uparty "jak osioł"
    > idiota - Ty jesteś konsekwentny!,

    O! To mi się podoba. ;)

    > ..Ty nam jeszcze pokażesz (?!) :-(

    Nie. Może się zdziwisz ale pewien poziom mam.