  • Data: 2012-10-12 22:52:53
    Temat: Re: 5% zwrotu od synca- rachunki orange
    Od: "mx" <@m...@o...pl@> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie tak źle - Małopolska ma inny BOK ,ale Przelewy24 obsługuje.
    >Pytanie tylko co jeśli takie przelewy24 się zwiną - jak dawno temu
    >jakiś taki punkt kasowy pana Plichty?

    Wprawdzie to Galicja, a nie głęboka prowincja na północnym-wschodzie, ale
    iskierka nadziei zaświtała (i zgasła). Też fakturę przestudiowałem i
    znalazłem hasła: "transkasa (bph)", unikasa (citi)", "mojerachunki" i
    "paytel". Dwa ostatnie umożliwiają płatność kartą, trzeba tam dotrzeć, ale
    mają masę punktów. Koszt do 1,99. Z drugiej strony to nie będą płatności
    internetowe i zapewne usługi finansowe, załapałyby się na wykluczenia. Na
    syncowe 5% nie ma szans.