  • 11. Data: 2011-06-02 09:45:45
    Temat: Re: 4,86% w Lukasie
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    On Jun 1, 3:08 pm, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    > - zamknąłem rachunek "promocyjny" (u mnie 4,05%) i założyłem nowy. Patrzę na
    > drugi dzień, znów 4,05% :(.
    >
    > Dzwoniłem znów do nich. Przypadek jest podobno nietypowy. Problem zgłoszony
    > do informatyków. Nie da się u mnie założyć na 4,86.%
    A rozumiem masz 4ty rachunek z kapitalizacją dzienną?

    Michał

  • 12. Data: 2011-06-02 11:59:28
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > zgłoszony
    > do informatyków. Nie da się u mnie założyć na 4,86.%

    A rozumiem masz 4ty rachunek z kapitalizacją dzienną?
    Przecież piątego założyć się nie da.

    wiatrak

  • 13. Data: 2011-06-02 12:10:33
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    On Jun 2, 1:59 pm, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
> [...]
    wiadomościnews:693d4a9f-d0d8-486d-bd51-e8d94cd55afd@
    16g2000yqy.googlegroups.com...

    > A rozumiem masz 4ty rachunek z kapitalizacją dzienną?

    Wiem, i właściwie chyba pisałeś wcześniej o 4tym, więc pewnie jesteś
    świadomy. Myślałem, że może z 3cim masz takie zabawy. Jedyne co mogę
    powiedzieć, to że u mnie jest wszystko OK - założyłem rachunek 30 albo
    31go i po wpłacie środków miałem tam 4,86 i mam tak cały czas.

    A tak z innej strony - patrzyłeś ile Ci dolicza codziennie? Może tylko
    wyświetlane oprocentowanie jest złe?

    Michał

  • 14. Data: 2011-06-02 16:57:26
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    31go i po wpłacie środków miałem tam 4,86 i mam tak cały czas.

    A tak z innej strony - patrzyłeś ile Ci dolicza codziennie? Może tylko
    Nalicza wg4,05. Już dzwonili dzisiaj do mnie. Problem jest z tego względu,
    że posiadam też z kimś konto wspólne w Lukasie. Najpierw tam założyłem 4,86
    i teraz system nie chce mi juz założyć promocyjnego na moim koncie
    indywidualnym. System widzi, ze ja juz promocyjne mam. Jest błąd w
    systemie., pracuja nad tym, bo promocyjne należy się do każdego konta , a
    nie do osoby. Są świadomi, że maja błąd.

    wiatrak

  • 15. Data: 2011-06-03 08:30:52
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    wiadomościnews:836de71c-b402-45a0-ac92-62a7942d57c7@
> [...]
    > systemie., pracuja nad tym, bo promocyjne należy się do każdego konta , a
    > nie do osoby.  Są świadomi, że maja błąd.

    A widzisz? Twoja wina - boś nietypowy :-)

    Ale liczę że Ci jednak oddadzą Twój płaszcz.

    Pozdrawiam
    Michał M