  • 31. Data: 2007-04-16 17:59:32
    Temat: Re: 4,5% w Citi
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Udam sie jutro do odzialu i zobaczymy, ciekawe co w lipcu bedzie.

    1. ta promocja bedzie juz historia...
    lub
    2. bank ja przedluzy, ale srednio w to wierze

    p.s.
    w okolicach kwietnia/maja w ING (OKO) zawsze byla ciekawa promocja,
    przynajmniej w dwoch ostatnich latach tak bylo ;-))
    moze wiec...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 32. Data: 2007-04-16 18:06:31
    Temat: Re: 4,5% w Citi - konto już założone
    Od: "ES" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):
    alatwic zdalnie = bez fizycznej obecnosci w oddziale banku ;-)

    > No być może w tym przypadku też tak będzie, podejżewam, że raczej na
    > pewno. Dzisiaj mi citiphone powiedział, że na tę chwilę tylko oddział a
    > oddział powiedział, że na tę chwilę to-se-ne-da.

    Dziś założone po południu w placówce.
    Konto działa, dostęp przez internet jest, karta identyfikacyjna wydana i
    spersonalizowana na miejscu.

    To mój jedyny rachunek w citi, nigdy wcześniej nie byłem ich klientem.

  • 33. Data: 2007-04-16 18:26:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > kiedy? jak sie skonczy promocja? ;-(
    > teraz nie ma mozliwosci zalozenia tego konta przez Citiphone...TYLKO w
    > placowce

    W tym tygodniu, I hope.

    MK

  • 34. Data: 2007-04-17 05:10:04
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    xviper napisał(a) w wiadomości: ...

    >czyzby kredytow udzielono tyle ze na rynku zaczyna brakowac kasy i trzeba
    >sciagac forse od ludzi? Co na to inne banki?

    Ciekae bo promocyjne oprocentowanie tylko do lipca. Z kolei Getin
    daje 5.5% ale w promocyjnej ofercie lokat na 4 miesiące.
    Co się stanie za 4 miesiące? Czyżby banki grały na spadek boomu
    kredytowego?

    Arek

  • 35. Data: 2007-04-17 05:30:07
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Zycie chloszcze w getinie bardziej by bolalo minimalna kwota 5 tys bo
    > wtedy belka po glowie. Przy okazji ktos juz testowal ten brak belki w
    > getinie ?

    No liczymy na Ciebie, tylko nie wiadomo, czy w tym stuleciu założą Ci w
    końcu to konto :-]

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 36. Data: 2007-04-17 05:34:11
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    efker wrote:
    > Z mojej strony mały ot,za który z góry przepraszam,ale jednak związany z Citi,
    > wiec pozwoliłem sobie się podpiąć z małym pytaniem.
    > Może mi ktoś wyjaśnic jak to jest z tymi bankomatami Euronetu.Jak mam
    > na stronie Citi podaną ulicę,np. al. Solidarności 51 a pod tym: Filia nr 4,
    > to co to oznacza,że bankomat stoi przy placówce jakiegoś innego banku?

    Całkiem możliwe. Euronety są montowane np w oddziałach Multi albo przy
    Lukasie. Do tego jeszcze strona www Citi jest niezbyt aktualna, więc jak
    chcesz namierzyć bankomaty Euronetu to Citiphone (opłata za tel) albo
    popatrz np na stonę mBanku/Multi tam są zawsze aktualne dane.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 37. Data: 2007-04-17 06:26:18
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    ES napisał(a):

    > Dziś założone po południu w placówce.
    > Konto działa, dostęp przez internet jest, karta identyfikacyjna wydana i
    > spersonalizowana na miejscu.
    >
    > To mój jedyny rachunek w citi, nigdy wcześniej nie byłem ich klientem.

    No przynajmniej gdzie niegdzie potrafia.
    A w Getinie juz 37 dzien czekam.

  • 38. Data: 2007-04-17 07:21:52
    Od: "efker" <e...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > chcesz namierzyć bankomaty Euronetu to Citiphone (opłata za tel) albo
    > popatrz np na stonę mBanku/Multi tam są zawsze aktualne dane.

    Czyli z tego by wynikało,że bankomaty obsługiwane przez Euronet w innych
    bankach (Multi,Lukas,Reifeeisen,GE Money) są dla debetówki z Citi
    bezprowizyjne.Będę dzwonił na Citiphone żeby kk aktywować to się dowiem :)
    Pozdr.

  • 39. Data: 2007-04-17 07:58:36
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    efker wrote:

    > Czyli z tego by wynikało,że bankomaty obsługiwane przez Euronet w innych
    > bankach (Multi,Lukas,Reifeeisen,GE Money) są dla debetówki z Citi
    > bezprowizyjne.Będę dzwonił na Citiphone żeby kk aktywować to się dowiem :)

    Euronet jest niezależną siecią bankomatów a to, że czasami jest w
    placówce, albo obok jakiegoś banku to jeszcze o niczym nie świadczy.
    Tutaj masz wyszukiwarkę ich bankomatów:
    http://www.euronetpolska.pl/geo_szukaj.xml

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 40. Data: 2007-04-17 10:54:21
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Założyłem dzisiaj konto oszczędnościowe w oddziale. Trochę to trwa bo
    "system" nie drukuje papierów, więc trzeba ręcznie umowę wypisać w dwóch
    kopiach. Konto widać od razu przez www. Dla testów przelałem i minimalna
    kwota to 0,50 zł :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski