  • Data: 2013-01-10 17:44:55
    Temat: Re: (2013.01.08) Klienci oszukani w Markets.com
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "W" X...@a...home

    > Wszystko byłoby ok, gdyby później Ci idioci nie domagali
    > się zadość uczynienia od reszty społeczeństwa...

    Ależ mnie ubawiłeś!!! Przecież od zawsze tak jest niemal wszędzie:

    -- jeśli wygram, grając po omacku, będę chodził
    w glorii, będę chełpił się, będę pomiatał innymi

    -- gdy przegram (a na pewno wcześniej lub później
    przegram), będę prosił o miłosierdzie

    Gdy ja byłem bogaty, każdy dookoła mnie powoływał
    się na Boga i na Jego miłosierdzie, żądając ode
    mnie wsparcia... Gdy straciłem środki [i brzegi?]
    do życia, miłosierdzia nie zaznałem niemal od nikogo. :)

    Szczególny rodzaj żerowania na społeczeństwie do ,,dzieci''.
    Jeden buduje dom, stabilizuje swoją pozycję, aby jego
    potomstwo miało szanse dostatniego życia -- ale tonie
    w podatkach, datkach, darowiznach itp... Inny rżnie co
    popadnie na ulicy, pod gołym niebem, po czym powołując
    się na dobro niewinnych dzieci, żąda dofinansowania od
    społeczeństwa. :)

    Tu i ówdzie słyszę propozycje karania głupich rodziców. :)
    Ale jak karać kogoś, komu brak na utrzymanie dziecka?
    Nakładać na tego kogoś kary finansowe? ;) A może tego
    kogoś zatrudniać przymusowo?... To rozwiązanie byłoby
    dobre, ale nie w świecie bezrobocia, gdzie praca nie
    jest ani karą, ani przykrym obowiązkiem, ale jest nagrodą!

    -=-

    Dobrym zatem rozwiązaniem jest prewencja? Budowanie kolejnych
    urzędów regulujących i kontrolujących oraz ostrzegających?...
    Wcześniej czy później te urzędy będą ,,samowystarczalne''. ;)

    -=-

    Dobrym (IMO) rozwiązaniem, ale powolnym, czasochłonnym, jest
    nauczanie i wychowanie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'