  • Data: 2015-06-17 13:24:55
    Temat: Re: (2013.01.08) Klienci oszukani w Markets.com
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-17 o 11:17, k...@g...com pisze:
    > Witam, moja przygoda z Marketscom i firmą Felson, która jest ich partnerem
    biznesowym trwała 3 tygodnie. Miało być pięknie...pieniądze miały spadać z Nieba.
    Sprzedawca namówił mnie na szybki zysk, bo jakaś tam spółka wchodzi na giełdę. Przy
    wpłacie 10 tyś. bonus i opiekun. Wypytałem dokładnie co i jak i wszystko wydawało się
    jasne. Wpłaciłem pieniądze. Opiekun zadzwonił. Zaczął opowiadać o tej nowej spółce,
    na której miałem zarobić, ale za mało pieniędzy mam żeby inwestować (tak ze 100 tyś.
    powinno być) więc zagramy innym "instrumentem". Była pszenica, olej, usd i jakiś tam
    "zysk". Zaczęły się namowy na większy kapitał. Ustaliliśmy 30 tyś. Wpłacałem w ratach
    z obawy o stratę, no ale były "zyski" więc opiekun bardzo namawiał. Nadszedł etap
    kupienia czegoś innego, bo rekomendacje dobre. I tak kupiliśmy srebro i cukier.
    Patrzę a tu pozycje na minusie. Dzwonię i pytam co robimy? Opiekun na to, że
    spokojnie, że to średnioterminowe pozycje, ale żebym się starał do tych 30tyś.
    dociągnąć.
    Jak 30tyś zostało wpłacone, tak pozycje się zamknęły jak również pieniądze zniknęły.
    Marketscom tłumaczy, że wiedziałem, że jest ryzyko, a odpowiedzialności za Felson nie
    bierze. I tak moje 3 tygodnie się skończyły.
    > Przestrzegam Wszystkich mających wątpliwości. Nie dajcie się nabrać!!! Ps. na
    którymś forum znalazłem adres e-mail m...@w...pl

    Amber Gold to było za mało?

    --
    pozdrawiam