  • Data: 2015-09-30 08:56:05
    Temat: Re: (2013.01.08) Klienci oszukani w Markets.com
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 czerwca 2015 20:23:53 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Chciwość jest akurat dobra i pożądana i na pewno każdy na tej grupie ją
    > ma. Tu po prostu była głupota, czyli niestosowanie zasady "inwestuje
    > tylko w to, co znam".
    >
    > --
    > Liwiusz

    Witam.
    Mnie też chcieli omamić KOSMICZNYMI ZYSKAMI ale głupi nie jestem. Wiem że zysk 45% w
    3 dni jest raczej nierealny albo wtedy gdy mamy piki takie jak ostatnio w Chinach i
    oczywiście obstawiamy short - Jak oni natrętnie dzwonią żeby już wpłacać depozyt!!!
    Ludzie to ich juz powinno się zamykać dożywotnio .
    W ciągu jednego dnia DWÓCH PREZESÓW do mnie dzwoniło pytali czy mają delegować
    opiekuna rachunku... hehhehe może opiekunkę taką wiecie 60/90/60 i max. 19 lat
    nieużywaną przez tego PREZESA.

    Jeszcze raz ostrzegam przed tą zgrają cwaniaków.