  • 31. Data: 2012-11-13 11:17:42
    Temat: Re: 200 PLN za KK Citi
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Chyba zostałem złowiony i zostawię sobie tą kartę.
    Opłaty łatwo uniknąć, można nią opłacać rachunki, limit dają wystarczający.
    Z ubezpieczeń oczywiście zrezygnowałem.
    Czy są jakieś haczyki, na które trzeba uważać? Jakieś koszty, na które łatwo się
    nadziać?

  • 32. Data: 2012-11-13 11:27:47
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu wtorek, 13 listopada 2012 11:17:42 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
    > Chyba zostałem złowiony i zostawię sobie tą kartę.
    >
    > Opłaty łatwo uniknąć, można nią opłacać rachunki, limit dają wystarczający.

    Opłata rachunków nie daje punktów premiowych :-(

    > Z ubezpieczeń oczywiście zrezygnowałem.
    >
    > Czy są jakieś haczyki, na które trzeba uważać? Jakieś koszty, na które łatwo się
    nadziać?

    Nie dać sobie wcisnąć serwisu sms i będzie ok.

    pzdrwm
    luc

  • 33. Data: 2012-11-13 19:11:52
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > No tak, ale w Twoim przypadku to przedsiębiorca stara się o kredyt więc
    > przedsiębiorcę trzeba uwiarygodnić. Tymczasem w moim przypadku ja chcę
    > KK, a bank ma wymagania co do mojego pracodawcy ;) Moja sytuacja
    > ekonomiczna go nie obchodzi ;)

    Jaki przedsiębiorca, u licha? I już pisałem - bank numer stacjonarny
    "wziął", ale nikt na ten numer, ani na żaden inny numer w firmie nie
    dzwonił. Dzwonią na komórkę. Pre-paid. A że gadatliwi, to parę minutek
    wpadnie do wykorzystania w innych, bardziej cnych celach.
    --
    Grzexs

  • 34. Data: 2012-11-13 19:32:55
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-13 19:11, Grzexs pisze:

> [...]
    > dzwonił. Dzwonią na komórkę. Pre-paid. A że gadatliwi, to parę minutek
    > wpadnie do wykorzystania w innych, bardziej cnych celach.

    Pisałeś o braniu kredytu na DG więc tam weryfikuje się przedsiębiorcę...
    chyba ;) A wracając do meritum to najwyraźniej Ciebie bank bardziej lubi
    ;) A ja jestem na czarnej liście bo do mojego pracodawcy nie dzwonili, a
    twierdzą, że brak kontaktu to powód odrzucenia wniosku ;)

  • 35. Data: 2012-11-13 20:03:06
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    > ;) A ja jestem na czarnej liście bo do mojego pracodawcy nie dzwonili, a
    > twierdzą, że brak kontaktu to powód odrzucenia wniosku ;)

    Ale ta uwaga od dg była w niejakim oderwaniu od tematu "karta z
    citibanku". To było takie ogólne spostrzeżenie, oparte na zeznaniach
    osoby pracującej przy udzielaniu takich kredytów i dziwiącej się
    niepomiernie z takich procedur.

    No cóż, zupełnie nie wiem dlaczego citek mnie tak lubi. Może potrafię
    zamaskować moje intencje bardziej niż ty...

    Może... ponów wniosek?
    --
    Grzexs

  • 36. Data: 2012-11-13 21:47:09
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-13 20:03, Grzexs pisze:

> [...]
    >
    > No cóż, zupełnie nie wiem dlaczego citek mnie tak lubi. Może potrafię
    > zamaskować moje intencje bardziej niż ty...

    Ten jeden wniosek był wskrzeszany dwukrotnie, myślę, że trzy odmowy z
    powodu braku kontaktu z pracodawcą wystarczą abym wyleczył się z tego
    banku na długi czas. O ile w ogóle jeszcze kiedyś mi ta awersja do nich
    przejdzie, w co wątpię.

    Dziś chciałem aby usunęli numer stacjonarny z bazy który im się ostał
    jeszcze z czasów Banku Handlowego bo ich klientem byłem kilkanaście lat
    temu. Pani oświadczyła, że nie można usunąć numeru bo JAKIŚ muszą mieć i
    mam podać inny, bo taki mają system i koniec. Na ponowioną prośbę o
    usunięcia oznajmiła że zgodnie z jakimś regulaminem KLIENT musi podać
    numer. Tylko że nie jestem ich klientem... ale panienka się nie zrażała
    i ciągle swoje - oczywiście coraz bardziej podniesionym tonem. Jak
    znajdę chwilę to napiszę im pisemko żeby usunęli numer, ciekawe co
    odpiszą...

  • 37. Data: 2012-11-19 09:47:06
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 13 Nov 2012 09:37:40 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Z promocji z groupona dzwonili do mnie z 222386450.
    >Przy telefonicznych zeznaniach do wniosku o kk tez chcieli "numer
    >stacjonarny do pracy, jakikolwiek, moze byc ten na Pana biurku".
    Uzupełniam: Podałem numer na swoje biurko, ale i tak dziś sobie
    zadzwonili do kadr aby potwierdzić dane.

    WAM

  • 38. Data: 2012-11-21 20:36:32
    Od: MarcinK <m...@g...pl>

    > U mnie tez od razu mowila ze w sprawie oferty z groupona.
    >
    > WAM

    a czy na wniosku gdzieś macie info o promocji grouponowej? dzis był u
    mnie kurier z dokumentami i nigdzie nie ma wzmianki o tej promocji

  • 39. Data: 2012-11-22 22:33:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "woody" a...@g...co

    > Mysle ze nie trzeba czekac rok mozna zrezygnowac wczesniej
    > taka informacje dostalem w czasie skladania wniosku

    : Nie trzeba, w kwietniu bralem KK Citi z groupona
    : i jak tylko dali 200zl zrezygnowalem z KK.

    IMO to dobre karty -- po co z nich rezygnować?
    Czyżby były jakoś płatne?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2012-11-22 22:50:01
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 22:33:27 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > IMO to dobre karty -- po co z nich rezygnować?
    >
    > Czyżby były jakoś płatne?

    Gdzieś mi mignęła informacja, że jest możliwość zwolnienia z opłat za 1000 PLN
    obrotów rocznie ale na stronach Citi nie mogę nic na ten temat znaleźć.