  • 1. Data: 2004-12-03 08:50:33
    Temat: 2%
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    ile bankow obnizalo w ostatnim okresie oprocentowanie ? bo w mbanku o rowne
    1%

  • 2. Data: 2004-12-03 08:57:49
    Temat: Re: 2%
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > ile bankow obnizalo w ostatnim okresie oprocentowanie ?
    > bo w mbanku o rowne 1%

    Precyzja Twojej wypowiedzi zwaliła mnie z nóg ;-P

  • 3. Data: 2004-12-03 09:08:27
    Temat: Zmiana oprocentowania w mBanku
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "S.T." napisał:

    > Precyzja Twojej wypowiedzi zwaliła mnie z nóg ;-P

    Hehehe :)
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    75046&t=675046

  • 4. Data: 2004-12-03 09:25:30
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Precyzja Twojej wypowiedzi zwaliła mnie z nóg ;-P

    a co masz kaca i trzeba drukowanymi ?
    "mądrej głowie dość w dwie słowie"

  • 5. Data: 2004-12-03 09:52:10
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > a co masz kaca i trzeba drukowanymi ?
    > "mądrej głowie dość w dwie słowie"

    Aaaa, czyli piszesz tylko dla 'wtajemniczonych'?;-P
    Reszta nie musi rozumieć?

    Jak dla mie, to żadna niespodzianka:
    <http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=
    669978&t=669978&v=t>
    (spójrz na datę postu)

  • 6. Data: 2004-12-04 11:40:17
    Temat: Post roku !!! :)
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "S.T." napisał:

    > Jak dla mie, to żadna niespodzianka:
    > <http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=
    669978&t=669978&v=t>
    > (spójrz na datę postu)

    Jak dla mnie to:
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    75059&t=669978

    jest post ROKU !!! Piękne ! :DDD

    A tak na serio, to myślę, ze to jest konsekwencja tego, ze model biznesowy
    (tylko który?) mBanku okazał sie porażką. To że obniżą %% i bedą kolejne
    zmiany, było juz wiadomo jak ogłosili ze beda budować placówki. To wszystko
    kosztuje przeciez dość sporo.
    I jeszcze jedno - jak widze głupkowate wypowiedzi Bolanowskiego o pokoleniu
    on-line, filozofii wydawania kart kredytowych, czy innych bzdurach, to mnie
    ogrania tylko litość :))
    Zobaczymy jakie decyzje podejmie SL w 2005......... ;-)))))

    --
    W.

  • 7. Data: 2004-12-04 11:53:59
    Temat: Re: Post roku !!! :)
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <j...@c...barg.sv> napisal(a):
> [...]
    > zmiany, było juz wiadomo jak ogłosili ze beda budować placówki. To wszystko

    Czyli co, będą dwa Multibanki? Ciekawe, kiedy to połączą w końcu. Bo
    IMHO mBank tak naprawdę różni się od Multibanku tym, że jest generalnie
    do niczego ;-), oraz ma wyższe oprocentowanie i nie ma placówek.
    --
    Samotnik
    www.samotnik.pl - czartery jachtów na Morzu Śródziemnym

  • 8. Data: 2004-12-05 17:22:19
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Sat, 4 Dec 2004 11:53:59 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Samotnik <s...@s...eu.org>
    napisała:

    > Czyli co, będą dwa Multibanki? Ciekawe, kiedy to połączą w końcu. Bo
    > IMHO mBank tak naprawdę różni się od Multibanku tym, że jest generalnie
    > do niczego ;-), oraz ma wyższe oprocentowanie i nie ma placówek.
    eKonto jest tak samo oprocentowane jak Multikonto ja, Nie wiem jeszcze
    jak emax(+) w porównaniu do RO (a nie chce mi sie nawet wchodzic na
    strony m*banków), ale już stereotyby o "niższych kosztach " przestają być
    prawdziwe...
    nna sprawa, że teraz mBankowe eKOnto mogłoby byc tym najniższym
    multikontem - które jest bez opłat za prowadzenie, ale z płatnymi
    przelewami....

    KJ

    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified