eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki100 za założenie konta w Nest Banku + lokata na 4% w skali roku (na 6 miesięcy) › Re: 100 za założenie konta w Nest Banku + lokata na 4% w skali roku (na 6 miesięcy)
  • Data: 2019-04-19 11:41:50
    Temat: Re: 100 za założenie konta w Nest Banku + lokata na 4% w skali roku (na 6 miesięcy)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 18 kwietnia 2019 19:09:50 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > : 200 za założenie i spełnienie przez 3 miesiące warunków bezpłatności
    > : (1k wpływu i 1 pyknięcie kartą lub blikiem) - ale tylko dla nóweczek,
    > : nie wolno nic mieć w milku, ani też nie wolno mieć dawniej konta 360.
    >
    > Mój ojciec tam nie ma niczego...

    Taki wolny PESEL to skarb ;)
    Żona póki co nie daje się namówić, ale jak zamkniemy jej oranżadę i mBąk oraz
    kredytówkę citka to przyjdzie kolej i na milka ;>
    Więc dawajcie najpierw konto, a potem KK (bo żeby zamówić w promo trzeba mieć dostęp
    przez net - ja się jeszcze załapałem na pierwszą edycję promo KK w milku, gdzie
    musiałem łazić do oddziału, choć konto miałem - ale za to trzeba było wydać tylko 2
    razy po 200zł, a do tego bezpłatność na rok za 1 pyk/mc - "normalnie" jest za 5
    pyk/mc).

    Z kontem jest jeszcze darmowy na rok assistance - w tym jedna wizyta domowa lekarza i
    jedna fachowca od napraw.

    > : Kolejne 360zł za próbę zamknięcia konta - wtedy dzwonią i oferują
    > : promo - moneyback przez 6 miesięcy, 2% od transakcji KD i 5% od
    > : blika, max. 30zł miesięcznie na każdy "kanał" (czyli 1500zł do wydania
    > : debetówką i 600zł blikiem).
    >
    > Co wówczas, gdy nie zadzwonią?

    Wówczas konto się zamknie, jak sam nie odwołasz.
    Ale nie bój żaby, zadzwonią, nie po to wciąż ogłaszają kolejne edycje tej promocji -
    a do tego poprawiają, że teraz liczą się transakcje wykonane, a nie zaksięgowane w
    danym miesiącu - a jak im narzekałem na transakcje z końca lutego, to mi dopłacili do
    pełnej premii za luty - a te transakcje zaksięgowane w marcu i tak do marcowych
    zaliczyli.
    Więc im zależy.

    > : A i jeszcze 200zł za KK.
    >
    > Czyli 760? Citi dał mi 800 za KK.

    Dawno to musiało być, teraz dają 400-500.
    Ale tam też można poszantażować - żona dostała telefon, karta do zamknięcia - a tu
    propozycja moneybacku na 10%, max. 100zł.
    Po wyrobieniu - kolejna, tym razem max. 50zł. Razem ok. 600. Za nic.

    > : Ale za to lion's, mmm, trzy całkiem milutkie kolacyjki połączone
    > : z ciekawym (prowadzący opowiadał anegdoty ;) wykładem z inwestowania.
    >
    > Nie konsumowałeś podczas tych kolacyjek?

    A skąd taki wniosek? Przecież to nie ja prowadziłem.
    Były to tylko kolacyjki - a nie kolacje - bo jedynie szwedzki stół: kanapeczki, wrapy
    i ciasteczka (oraz oczywiście napoje, ale bez %) - ale bardzo smaczne, co
    poskutkowało zasłyszanym komentarzem obsługi: "coraz wcześniej przychodzą" ;)