  • 1. Data: 2003-10-10 08:50:28
    Temat: 100 tys klientow MultiBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MultiBank - ponad 100.000 klientów korzysta z przyjaznego świata finansów

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - po niespełna dwóch latach
    działalności pozyskał ponad 100.000 klientów. Innowacyjna oferta produktowa
    banku skierowana jest do wymagających klientów, oczekujących
    zindywidualizowanych usług, dostępnych z każdego miejsca i o każdym czasie.
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3452

    P.S. Ciekawe kiedy bedzie pol miliona mBankowcow. Dla zwrocenia uwagi - to
    mniej wiecej tyle co Lukas czy KB. ;)
    Jesli doliczyc ponad 260 tys Inteligo i ok 20 tys VW Banku....

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-10-10 14:08:32
    Temat: Re: 100 tys klientow MultiBanku
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > P.S. Ciekawe kiedy bedzie pol miliona mBankowcow. Dla zwrocenia uwagi - to
    > mniej wiecej tyle co Lukas czy KB. ;)
    > Jesli doliczyc ponad 260 tys Inteligo i ok 20 tys VW Banku....

    20 tys. w WV ?!?! Wydawało mi sie, ze juz jakis czas temu bylo kolo 60 tys.

    MAd Hat
    ter

  • 3. Data: 2003-10-10 14:23:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    $Szalony_Kapelusznik$ wrote:
    > 20 tys. w WV ?!?! Wydawało mi sie, ze juz jakis czas temu bylo kolo
    > 60 tys.

    eee - gdzie? Sprawdze - ale ja sie upieram przy swoim - ok 22 tysiecy (a
    podejrzrewam, ze mniej, bo podaja liczbe rachunkow a nie klientow)

  • 4. Data: 2003-10-10 20:14:05
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/10/2003 10:17 PM, Użytkownik yousarian napisał:

    > ciekawe jak wiele ludzi ma konta w tych 3 bankach??

    Ja ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 5. Data: 2003-10-10 20:17:02
    Od: "yousarian" <yousarian@BEZ_TEGOo2.pl>

    kurcze
    jeszcze kilkanascie lat i bedzie wiecej klientow bankow niz ludzi ....

  • 6. Data: 2003-10-10 20:38:08
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał
    w wiadomości news:bm73ul$njt$2@absinth.dialog.net.pl

    > Ja ;)

    I ja :)

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 7. Data: 2003-10-11 19:06:45
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 10 Oct 2003 10:50:28 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >MultiBank - ponad 100.000 klientów korzysta z przyjaznego świata finansów
    Tia ... ciekawe czy licza tez moje martwe konto, ktore mi na sile
    zalozyli do niewydanej KK ... lol

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 8. Data: 2003-10-11 19:36:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dentarg wrote:
    > Tia ... ciekawe czy licza tez moje martwe konto, ktore mi na sile
    > zalozyli do niewydanej KK ... lol

    Pewnie polowe bys swierdzil, co? ;)
    Jakas drobnica - jak w kazdym banku (15% mniej rachunkow w Pekao SA po
    przejsciu na nowy system).
    Ja jednak nie bylobym soba, gdybym nie zauwazyl, ze poziom 150 tysiecy
    klientow, to MultiBank chcial zdobyc do konca... 2002 roku. Jesli zauwazyc,
    ze 2/3 planu zostalo wykonane z 10 miesiecznym poslizgiem, to....
    Z drugiej strony duzo lepiej wiedzie sie mBankowi - prawie 0,5 klientow, to
    nie w kij pierdzial ;)

  • 9. Data: 2003-10-11 19:40:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Z drugiej strony duzo lepiej wiedzie sie mBankowi - prawie 0,5
    > klientow, to nie w kij pierdzial ;)

    Mialo byc 0,5 miliona

  • 10. Data: 2003-10-11 20:37:48
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Ja jednak nie bylobym soba, gdybym nie zauwazyl, ze poziom 150 tysiecy
    > klientow, to MultiBank chcial zdobyc do konca... 2002 roku. Jesli zauwazyc,
    > ze 2/3 planu zostalo wykonane z 10 miesiecznym poslizgiem, to....

    ... znaczy, że klientow się trudno zdobywa ;) Szczególnie jeśli mają przejść z
    banku gdzie płacą np. 8zl do multi za 7zl. Różnica mała, a zawracania głowy
    sporo. Co innnego mB - tam można mieć TO SAMO co w multi ale za free ! Ponadto
    jest odczuwalna (psychologiczna) zmiana jak przechodzisz z banku gdzie sie płaci
    np. 8zl/mc do mB gdzie konto jest za free.

    > Z drugiej strony duzo lepiej wiedzie sie mBankowi - prawie 0,5 klientow, to
    > nie w kij pierdzial ;)

    To jest proste. Zero wymagań, brak opłat, a produkty identyczne jak w multi i
    lepiej dopracowane. Nie mówiąc już o tym, że w mB mają o WIELE ładniejsze karty
    ;)