  • 1. Data: 2004-04-01 17:52:41
    Temat: 10 tys. kart kredytowych w mBanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Już ponad 10 tys. Klientów mBanku - pierwszego wirtualnego banku w Polsce,
    wybrało jedną ze Złotych Rybek - kart kredytowych, które zostały wyróżnione
    w ostatni rankingu Rzeczpospolitej.
    Według rankingu opublikowanego w na łamach dziennika Rzeczpospolita, mBank
    oferuje najlepsze karty kredytowe, dla osób, które uzyskują niskie dochody,
    korzystając z kredytu i Internetu (Visa Electron) oraz dla studentów (Visa
    Electron).
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,4789

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-01 19:12:21
    Temat: Re: 10 tys. kart kredytowych w mBanku
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    napisał w wiadomości

    >mBanku - pierwszego wirtualnego banku w Polsce

    Amra - kiedy przestaniesz łżeć ? ile Ci w mabanku płacą za te kłamstwa o
    pierwszym banku ?
    jako historyk sztuki bankowej powinieneś juz dawno się zorientować, że ani
    oni nie byli pierwsi ani oni nie są piersi
    tymże czasem ilekroć ślesz osad o tym czymś, zawsze w piersim zdaniu
    zaznaczasz coś o tych cyckach

  • 3. Data: 2004-04-01 19:23:58
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    krab <_...@k...pl> wrote:
    > Amra - kiedy przestaniesz łżeć ? ile Ci w mabanku płacą za te
    > kłamstwa o pierwszym banku ?

    Ja wycinam pierwszy akapit i sle i czasem zmieniam tytul ;)
    Co do pierwszy wirtualny - mozemy podjac spor.
    Byle konto w Pekao nie bylo bankiem wirtualnym z punktu widzenia przyjetej
    na swiecie definicji, a tradycyjnym bankiem z osobnym, wirtualnym oddzialem
    centrali. A wtedy mBank ma racje.

    Moze zatem - zdefiniuj co uwazasz za bank wirtualny i dlaczego mBank lze ;)

  • 4. Data: 2004-04-03 02:43:12
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    napisał w wiadomości > Moze zatem - zdefiniuj co uwazasz za bank wirtualny i
    dlaczego mBank lze ;)

    dlaczego mbank łże to wiadomo ogólnie - każda maszkara łże w imię tzw
    pozyskiwania klientów i żle pojętej eklamy, w której masa banków łże
    ale czemu Ty te kłamstwa reklamowe za nimi powtarzasz ?
    :-)
    każdy reklamodawca dąży do utrwalenia pewnego zdania - niektórym wychodzzi
    tak jak w lukasie: TAK NIE POWINNO BYĆ W ŻDNYM banku, inne dążą do
    nieustawicznego wciskania w mózgi że są pierwsze co ma czynić wrażenie ża są
    najlepsze, (a nie że powstały w ubiegłym stuleciu) pod każdym względem, tak
    tez czyni bank którego popierasz czynnie w tej kampanii reklamowej
    uczestnicząc.

  • 5. Data: 2004-04-03 09:30:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    krab <_...@k...pl> wrote:
    > wrażenie ża są najlepsze, (a nie że powstały w ubiegłym stuleciu) pod
    > każdym względem, tak tez czyni bank którego popierasz czynnie w tej
    > kampanii reklamowej uczestnicząc.

    jeszcze raz, bo nie odpowiedziales na moje pytanie. Dlaczego uwazasz, ze
    "pierwszy wirtualny bank w Polsce" jest klamstwem?

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-04-03 11:38:59
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    napisał:

    > jeszcze raz, bo nie odpowiedziales na moje pytanie. Dlaczego uwazasz, ze
    > "pierwszy wirtualny bank w Polsce" jest klamstwem?

    Niech zgadne: bo pasuje to do z gory zalozonej tezy? :-)

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 7. Data: 2004-04-03 22:50:11
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 3 Apr 2004 11:30:54 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >jeszcze raz, bo nie odpowiedziales na moje pytanie. Dlaczego uwazasz, ze
    >"pierwszy wirtualny bank w Polsce" jest klamstwem?

    hmmm, a OE PBG SA nie był jednak pierwszy? Tak jak mBank nie jest
    bankiem, a oddziałem BRE, tak OE było oddziałem PBG SA.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2004-04-04 09:23:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > hmmm, a OE PBG SA nie był jednak pierwszy? Tak jak mBank nie jest
    > bankiem, a oddziałem BRE, tak OE było oddziałem PBG SA.

    Ale w takim razie zaden z nich nie jest/byl wirualnym _bankiem_.
    ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2004-04-04 09:36:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:
    > hmmm, a OE PBG SA nie był jednak pierwszy? Tak jak mBank nie jest
    > bankiem, a oddziałem BRE, tak OE było oddziałem PBG SA.

    No to o nim caly czas pisze ;) PBG zostal wlaczony do grupy Pekao SA.
    Wedlug definicji (plynnej) nie. Bank wirtualny to zdematerializowana
    instytucje finansowa, ktore nie posiada sieci placowek naziemnych, a
    internet jest glownym kanalem dystrybucji.

    Na konto w OBE Pekao mozna bylo kase wplacic w placowce tego banku itp. itd.

    Definicje przeiwduja taka sytuacje - tradycyjny banki z osobnym, wirtualnym
    oddziałem centrali - powolanym ze wzgledu na fakt, ze system centyralny nie
    pozwala na stworzenie banku wielokanalowego.

    To, ze to byl osobny rodzaj rachunku w ramach Pekao - nie oznacza, ze to byl
    pierwszy bank wirtualny!

    http://www.PRnews.pl

  • 10. Data: 2004-04-04 12:16:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Slawek Kos <s...@p...com> wrote:
    > Ale w takim razie zaden z nich nie jest/byl wirualnym _bankiem_.
    > ;-)

    Konto Inteligo - jest prowadzone przez IFS ale operacje wykonywane sa przez
    marmurek, VBd to "wydzial" WB Polska SA.
    Forma prawna nie jest wazna, wazne jest jak to dziala.