  • Data: 2019-08-14 10:09:38
    Temat: Re:
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dla KK w spłacie minimalnej zawsze zawarte są wszystkie odsetki i prowizje - plus
    DODATKOWO jakiś % kapitału. Więc - przynajmniej w PL, może w USA są inne zasady -
    zadłużenie klienta spłacającego minimalną i nie posiadającego już karty musi maleć.

    A ta KK chase niezła - "dostajesz" 3%, które sam płacisz od sumy na wyciągu ;>
    Ciekawe, czy amerykany już tak głupie, że się na to nabierają?
    Choć można bank wyroliwać, spłacając kartę przed wyciągiem - miałem taką KK z
    bgż-bnpp, pani zależało na tym, żeby wziąć ubezpieczenie, więc wziąłem, bo dawała za
    to bilety do kina. A że ubezpieczenie było płatne jako % od salda na wyciągu, to
    zawsze spłacałem tak, żeby saldo było 1zł ;> A całkiem niezłą hulajnogę za tą kartę
    dostałem. We wrześniu znów trzeba się odezwać, karencja mija ;)