    From: "Lew" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: ROR a polisy ubezpieczeniowe
    Date: Wed, 9 Jan 2002 08:53:04 +0100

    Zastanawia mnie jedna rzecz (cale szczescie, ze tylko jedna:-)))))
    Jak to jest z tymi ubezpieczeniami w bankach.....
    Teraz prawie kazdy bank oferuje jakies tam ubezpieczenie....
    A to od transakcji dokonanych karta przed zgloszeniem zastrzezenia
    jakies tam polisy NNW czy inne.
    Jest tego sporo jak ktos ma kilka kont to wie co i jak.

    Ja tylko jestem ciekawy (a to pierwszy stopien do piekla -przynajmniej tak
    mowie :-)
    jak to jest z realizacja tych ubezpieczen.....???
    Mojemu koledze ukradziono karte i ta karta zrealizowano kilka transakcji w
    POSach
    (za kazdym razem na potwierdzeniu transakcji byl inny wzor podpisu) i to po
    zastrzezeniu karty !!!
    bank oczywiscie zwina kase z rachunku....Znajomy napisal pisemko
    (reklamecje)
    i to nie jedno. W efekcie czego po ponad 6 miesiacach bank raczyl oddac mu
    pieniadze ale tylko 50%.
    Znajomy w ramach oferty banku otrzymal pakiet ubezpieczeniowy miedzy innymi
    obejmowal on ubezpieczenie transakcji dokonanych 24h przed zastrzezeniem
    karty.
    Na dzien dzisiejszy znajomy "poprosil" sad o pomoc w odzyskaniu reszty kasy
    bo kwota jest nie bagatelna.

    Wiec jak to jest z tymi ubezpieczeniami....???...czy towazystwa wyplacaja
    jakas kase....???
    sluszal ktos cos na ten temat....??? Znajomy zwrocil sie (w terminie) do TU
    i probowal zrealizowac polise to mu ladnie odpisano.... ze najpierw musi
    otrzymac
    wyjasnienie odnosnie reklamacji z banku itp..bla bla bla....do dnia
    dzisiejszego nie dostal z TU zni zlotowki.

    Ludzie to mamy jakies polisy czy to sa tylko puste zapisy i slogany
    reklamowe .....???

    Lew