  • 1. Data: 2002-03-01 10:24:27
    Temat: RO w Multibanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wlasnie sprawdzalem :)
    Dziala on-line w obie strony i z RO na RORa i odwrotnie.
    Wiecej - nawet jak sprawdzilem doszla wczoraj zlotowka wyslana z mBanku na
    RO :)))
    W sumie dziala to teraz podobnie do eMaxa - tylko ze dziala w jednym
    rachunku.
    Via telefon kumpla z WAPem tez sie udalo :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-03-01 10:40:32
    Temat: Re: RO w Multibanku
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > rachunku.
    > Via telefon kumpla z WAPem tez sie udalo :)

    To juz chyba nie musze sprawdzac :)) Jeszcze jedno doradca w Multi przy
    otwieraniu RO od razu definiuje przelew "zwrotny" na ROR. To mile.
    pzd

  • 3. Data: 2002-03-01 10:57:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To juz chyba nie musze sprawdzac :)) Jeszcze jedno doradca w Multi przy
    > otwieraniu RO od razu definiuje przelew "zwrotny" na ROR. To mile.

    To sie chyba nauczyli, bo ja musialem osobno prosic (ale nie pamietam czy od
    razu czy potem).

  • 4. Data: 2002-03-01 11:00:05
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > To sie chyba nauczyli, bo ja musialem osobno prosic (ale nie pamietam czy
    od
    > razu czy potem).

    Pewnie Ciebie zapamietali i teraz to juz standard :)))
    pzd

  • 5. Data: 2002-03-01 11:21:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Pewnie Ciebie zapamietali i teraz to juz standard :)))

    Tia, nie wiedzialem ze mozna wydzwonic tyle na infolinie ;))) (4 bankow wiec
    jest koszmar :)

  • 6. Data: 2002-03-01 11:25:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Tia, nie wiedzialem ze mozna wydzwonic tyle na infolinie ;))) (4 bankow
    wiec
    > jest koszmar :)
    Ja tez dostalem ostatnio niemily prezent na koniec miesiaca od TP SA :((

  • 7. Data: 2002-03-01 11:35:55
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja tez dostalem ostatnio niemily prezent na koniec miesiaca od TP SA :((

    taaa a jak tak po pol roku dostane z NOM...