  • 1. Data: 2002-03-01 10:21:15
    Temat: mBank - kapitalizacja odsetek-obciazenie
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Dzoszlo do dziwnej operacji na eMaxie.
    Mialem tam tylko 5 zl, na koniec miesiaca doszlo do kapitalizacji odsetek.
    Dopisano 1 gr czyli 0,01 zl a takze, tego samego dnia nastapila operacja
    "kapitalizacja odsetek-obciazenie" na kwote 0,06 zl czyli 6 gr.
    Sumarycznie dzieki kapitalizacji odsetek jestem w plecy na 5 gr.
    Czy mBank zawsze tak dopisuje odsetki, czyli odejmuje kase z konta, czy to
    jest wynik zbyt malej kwoty na koncie ?
    A moze to zlodziej Belka ?

    AO

  • 2. Data: 2002-03-01 10:26:41
    Temat: Re: mBank - kapitalizacja odsetek-obciazenie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Sumarycznie dzieki kapitalizacji odsetek jestem w plecy na 5 gr.
    > Czy mBank zawsze tak dopisuje odsetki, czyli odejmuje kase z konta, czy to

    Nie - w miedzy czasie zostala rozliczona transakcja z konca lutego - i
    nastapila korekta wyplaconych odestek.
    Tak zobaczysz w kazdym banku na wyciagu :)