  • Data: 2003-06-29 21:09:50
    Temat: RE: kradzież karty
    Od: w...@w...pl (Wojciech Frabinski) szukaj wiadomości tego autora

    > Była to karta kredytowa (nie debetowa). Co ciekawe, PINu nie
    > używałem przy
    > żadnej płatności (zazwyczaj płatności na CPN albo w markecie
    > - nigdy nie
    > wymagały PINu). Karty tej nigdy też nie włożyłem do bankomatu
    > (30 zł prowizji
    > za wypłate).

    Jednyne co mi przychodzi do głowy to podsłuchanie PINu w trakcie jego
    ustalania lub zmiany przez Citiphone.
    Z jakiego aparatu (prywatnego/służbowego) korzytałeś i czy dawno to było
    ?

    Inna sprawa, ze w praktyce po zastrzezeniu karta nie powinna dostac
    autoryzacji i powinna zostac przez banomat zatrzymana. Czyzby Citiphone
    nie dysponował sposobem na wprowadzenia takiego zastrzezenia natychmiast
    ?? Przeciez sam obsluguje swoje karty wiec nie trzeba wysylac faxu do
    Polcardu jak to czasem bywa ;).

    A może jakas jakas dziwna awaria/blasd banomatu, w wyniku ktorej wyplata
    nie była autoryzowana wogole (wersja prawdopodbna mniej wiecej tak jak
    UfO, ale kto wie :D).

    Wojtek Frabinski